Dne 28.3.2001 Jiri Brazda napsal(a) > Dobre, nevyjadril jsem se presne: az si budu chtit koupit auto, koupim si > Volvo, protoze me jejich image reklama oslovila. Stale Vas asi nechapu, Vy tedy tvrdite, ze nelze udelat na Internetu image kampan na Volvo? Nebo minimalne doplnit TV, radia a tisk Internetem? > Internet a ne klasicky treba do TV. Takze uvazuju dal, ze vetsina inzerentu > nepochazi z klasickeho sveta, kde reklama (image reklama) generuje prinosy v > podobe dodatecne realizovaneho prodeje, ale z prostredi Internetu a kruh se > uzavira - inzerentem je server, jehoz obchodni model stavi take na prijmech > z reklamy, tudiz potrebuje, aby reklama negenerovala prinos v podobe zvyseni > prodeje, ale prinos v podobe zvysene navstevnosti = CTR. Pak je dulezitejsi Kdyz to berete takhle, tak ma samozrejme CTR smysl, ale ja si myslim, ze minimum platicich inzerentu inzeruje proto, aby zvysili navstevnost sveho serveru a tam prodali reklamu. Inzerent chce prodat svuj vyrobek, sluzbu atd. nebo budovat vedomi o znacce a tady pak neni CTR podstatne. Kdyz zustaneme u tech aut, tak banner Volva nemusi mit uspesnost 5%, jde o to, aby prodali auto a kdyz klikne jen 10 lidi a pet si jich auto koupi, je to uspech jako hrom. A banner videlo dalsich x tisic lidi a z nich si treba Volvo koupi do roka dalsich 10 proto, ze jste jim nekde na nejakem serveru vtloukl do hlavy, ze Volvo je nejlepsi. Ti lide nikam neklikali, vy netusite, ze na nakupu auta ma nejaky podil i banner (krome jineho samozrejme) a presto je to tak. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST