Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 28. 03. 2001, 11:40 CEST


Dne 28.3.2001 jiri.hlavenka@cpress.cz napsal(a)

> naopak). Jinak se zde navic jeste vubec nezminuje brandingova funkce
> banneru, v USA se hovori o tom, ze to je vice nez 70% jeho prinosu (tj.
> shlednuti banneru bez kliknuti).

A presne toto by se melo vtloukat inzerentum a agenturam do hlavy alespon
10x denne. Pak by odpadly uvahy o tom, ze kdyz je CTR mensi nez 1% je
banner neuspesny a pod.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST