---. Bonjour! Aby mohl banner fungovat jako reklama na podporu znacky (branding), musi mit dostatecnou velikost. Proto ocekavam, ze vetsi reklamni plochy (skyscrapery a velke ctverce) nebudou primarne zamereny na odklikavani, ale treba i na ty reklamy pro Volvo... Na malem prostoru neni jednoduche prezentovat znacku, kazdy banner tedy musi byt tak trochu fake. Musi slibit vic, nez muze splnit (to ostatne dela reklama vsude). Jedine jeho rozumne vyuziti je na pretahovani ctenaru. Branding na full-banneru, to je nesmysl. Osobne se domnivam, ze tak jako treba BenCart sponzoruje hrace FC Bencar z Hanspaulsky ligy, mely by firmy zacit sponzorovat i zajimavy weby. Takovy web se oblekne do firemnich barev, zobrazi logo dobrodince vedle sveho a obcas neco pekneho o dobrodinci napise. (viz Staropramen/ nyni Cesky Telecom ExtraLiga Hokeje). ---> Proc o tenhle zpusob reklamy neni u nas zajem? Aside: Bydlim na kopci nad ceskym zastoupenim Volvo, obsadili a zrenovovali jeden z nejstarsich domu v nasi ctvrti (na hlavni tride), u domu vybudovali firemni parkoviste, kde denne stoji nadherna prehlidka techhle aut (firemnich, ne ke koupi). Ted je to asi mesic nebo dva, co na bocni zed bez oken vyvesili ohromny banner (plachtu) s fotografii auta, sloganem a logem. Driv jsem si rikal, ze dobre auto je Saab, ale v posledni dobe se chodim koukat, na kolik prijde Volvo... Kdyby tam dali jen nejakou nudli, asi bych ji nevidel na kilometr daleko a nevryla by se mi tolik do podvedomi. Jde o to, ze to je VELKA REKLAMNI PLOCHA. Myslim, ze je dobre, ze se na web dostavaji take. > To je IMHO logicke, kdyz cesky Internet nemuze zit z prodeje a > nefunguje jako klasicke medium (vidim banner na Volvo, jdu si koupit > Volvo) - kvuli penetraci. Az bude iDnes dostupny jako MF DNES, bude > mit jiste branding v bannerech sve misto, zatim ruku na srdce - dokud > bude reklama hlavnim prijmem serveru, bude nejdulezitejsim ukazatelem > serveru PV, UIP apod. a nejdulezitejsim ukazatelem banneru CTR... -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST