Dne 28.3.2001 Jiri Brazda napsal(a) > To je IMHO logicke, kdyz cesky Internet nemuze zit z prodeje a > nefunguje jako klasicke medium (vidim banner na Volvo, jdu si koupit > Volvo) - kvuli penetraci. Az bude iDnes dostupny jako MF DNES, bude > mit jiste branding v bannerech sve misto, zatim ruku na srdce - dokud > bude reklama hlavnim prijmem serveru, bude nejdulezitejsim ukazatelem > serveru PV, UIP apod. a nejdulezitejsim ukazatelem banneru CTR... To jsem nejak nepochopil. Vy kdyz vidite v TV nebo casopise reklamu na Volvo, jdete si ho hned koupit? Co je spatneho na tom, kdyz je reklama hlavnim zdrojem prijmu serveru? Ona snad neni hlavnim zdrojem prijmu napr. komercnich TV a radii? Jaky je v tom rozdil? CTR je na nic, nerika zhola nic o uspechu banneru (viz. treba fake bannery). -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST