To je IMHO logicke, kdyz cesky Internet nemuze zit z prodeje a nefunguje jako klasicke medium (vidim banner na Volvo, jdu si koupit Volvo) - kvuli penetraci. Az bude iDnes dostupny jako MF DNES, bude mit jiste branding v bannerech sve misto, zatim ruku na srdce - dokud bude reklama hlavnim prijmem serveru, bude nejdulezitejsim ukazatelem serveru PV, UIP apod. a nejdulezitejsim ukazatelem banneru CTR... Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda www.iPoradny.cz ----- Original Message ----- From: jiri.hlavenka@cpress.cz To: reklama@nawebu.cz Sent: Wednesday, March 28, 2001 8:50 AM Subject: Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] ... Jinak se zde navic jeste vubec nezminuje brandingova funkce banneru, v USA se hovori o tom, ze to je vice nez 70% jeho prinosu (tj. shlednuti banneru bez kliknuti)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST