Ono to byva v praxi trosku jinak. Agentura/provozovatel media si udela tento typ "pruzkumu" (tj. anketa) a podle toho, co lide napisi (tedy tech 5%) vytvori hezke kolacove grafy a vydava to za profil svych ctenaru. To je prvni neduveryhodnost. Jinak si nemyslim, ze by CTR u "aktivnich" a "pasivnich" uzivatelu bylo nejak rozdilne, ale je to jenom muj subjektivni nazor. Uzivatel vnima (aspon se domnivam) medium a reklamu jako dve oddelene veci, pokud jej banner necim zaujme, klikne na nej, at je "pasivni" nebo "aktivni" (a naopak). Jinak se zde navic jeste vubec nezminuje brandingova funkce banneru, v USA se hovori o tom, ze to je vice nez 70% jeho prinosu (tj. shlednuti banneru bez kliknuti). ----- Original Message ----- From: Martin <mailto:martin.kopta@garcon.cz> Kopta ---> Mno, ja osobne tyhle informace nevyplnuju ani tam, kde jsem tim fanouskem, ja nemam rad sporty, souteze, motivovani, ankety ... ale zaujal me Vas postreh, ze jde o AKTIVNI UZIVATELE. Pokud tedy agentura inzerentovi rekne, ze na anketu odpovedelo 5 % vsech uzivatelu, a ze jde o aktivni uzivatele, pak i tohle mohou byt zajiomave udaje. Pasivni uzivatel jako ja na reklamu asi neklikne. (rozhodne je Koptovo CTR nizsi nez 1?).
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST