Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 28. 03. 2001, 08:50 CEST


Ono to byva v praxi trosku jinak. Agentura/provozovatel media si udela
tento typ "pruzkumu" (tj. anketa) a podle toho, co lide napisi (tedy
tech 5%) vytvori hezke kolacove grafy a vydava to za profil svych
ctenaru. To je prvni neduveryhodnost.
Jinak si nemyslim, ze by CTR u "aktivnich" a "pasivnich" uzivatelu bylo
nejak rozdilne, ale je to jenom muj subjektivni nazor. Uzivatel vnima
(aspon se domnivam) medium a reklamu jako dve oddelene veci, pokud jej
banner necim zaujme, klikne na nej, at je "pasivni" nebo "aktivni" (a
naopak). Jinak se zde navic jeste vubec nezminuje brandingova funkce
banneru, v USA se hovori o tom, ze to je vice nez 70% jeho prinosu (tj.
shlednuti banneru bez kliknuti).

----- Original Message ----- 
From: Martin  <mailto:martin.kopta@garcon.cz> Kopta 
 
---> Mno, ja osobne tyhle informace nevyplnuju ani tam, kde jsem tim 
fanouskem, ja nemam rad sporty, souteze, motivovani, ankety ... ale
zaujal me 
Vas postreh, ze jde o AKTIVNI UZIVATELE. Pokud tedy agentura inzerentovi

rekne, ze na anketu odpovedelo 5 % vsech uzivatelu, a ze jde o aktivni
uzivatele, 
pak i tohle mohou byt zajiomave udaje. Pasivni uzivatel jako ja na
reklamu asi 
neklikne. (rozhodne je Koptovo CTR nizsi nez 1?).



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST