RE: superstitials?

From: Tomáš Lebr (Tomas.Lebr@mia.cz)
Date: 23. 03. 2001, 16:12 CET


Dobry den,

jestli chcete videt superstitials "v akci" , bezi kampan na www.dilbert.com
(Ford)

chce se to po webu chvili pohybovat, nez okno vyskoci, je tam nastavena
prodleva aby se neotviralo okamzite po natazeni stranky, ale az po urcite
dobe

s pozdravem

Tom Lebr

> -----Original Message-----
> From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> Sent: Friday, March 23, 2001 4:07 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: superstitials?
> 
> 
> 	pozrite, pan kasparek :) ja som nikdy ziadny site neoznacil ako
> blby, nemam to vo zvyku, tomuto mediu sa uz venujem nejaky 
> cas a zvykol
> som si vyjadrovat sa: a) opatrne b) presne c) pokial mozno so 
> znalostou
> veci ... ja rozumiem Vasmu postoju, ze ste kupili licensovanu
> technologiu, kde predmetom licencie je technologicky postup, ktory nie
> je ani novy, ani originalny, ani nijako ohromujuco ucinny => 
> ta licencia
> urcite nebola lacna a Vy ju jednoducho potrebujete nejako zaplatit :)
> toho ale nedosiahnete ironickymi vyjadreniami na adresu kohokolvek v
> tejto konferencii, ale predajom tohoto druhu reklamy u klientov :)
> 	kedze ale nie som priatel prazdnych reci, dal som si tu namahu a
> cas a z Vami zaslaneho zoznamu som nahodne bral z kazdej kategorie
> niekolko adries a postupne prezeral, videl som ich odhadom 
> 15-20 ... co
> myslite, na kolko serveroch bola umiestnena reklama s vyuzitim
> technologie superstitials? pomozem Vam - ani na jednom z 
> tych, ktore som
> videl ... takze to nebude s tym nasadzovanim az take horuce, nabuduce,
> ak budete chciet ohurovat nejakym stlpcom adries, tak skuste 
> nieco ine.
> to ze nejaky server prejavi "ochotu" v buducnosti nieco take nasadit,
> alebo pocita v buducnosti s nasadenim este nic neznamena.
> 	az pri citani Vasich odpovedi som pochopil, ze Vam zjavne
> nedoslo, kam som mnou napisanym mieril, ako som si vsimol, tak okolo
> drmolenia tejto mantry (superstitials) sa grupuju ludia, 
> ktori maju len
> _velmi_ povrchne znalosti o mediu, na ktorom sa snazia uplatnit,
> nehovoriac uz technologiach a ich moznostiach, samostudium by 
> preto bolo
> viac ako potrebne ;) necitim naozaj poterbu polemizovat s 
> Vasim nazorom,
> ze do roka a do dna budeme zaplaveni vyskakujucimi oknami, 
> ktore sa nam
> budu elegantne nahravat na pozadi, je to Vas nazor a Vas biz a ja ho
> respektujem, ale nechcite prosim, aby som velebil nieco, co 
> ma podla mna
> jepici zivot a je len nafunknutou bublinkou podobne ako 
> WAP(internet na
> obrazvku velkosti krabicky od siriek) alebo kovove kolobezky 
> (makleri na
> wall_street jazdia do prace na kolobezke => kupte si 
> kolobezku a bude z
> vas makler), moj osobny nazor je, ze ste sa nechali s kupou 
> technologie
> paradne napalit a teraz hladate vsetky sposoby, ako z toho von, k comu
> Vam prajem vela stastia ;) dufam vsak, ze uz sa nebudem 
> musiet zaoberat
> poziadavkou klienta, aby som mu vysvetlil, ako je mozne, ze kampan
> zrealizovana pomocou Vasej technologie vyzera rovnako ako obycajny
> animovany gif - kedze o obycajny animovany gif islo - a hladat vhodny
> ekvivalent k vyrazom "zavadzajuce tvrdenia" a "neschopnost" :)
> 
> 	m.
> 
> 
> > -----Original Message-----
> > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> > 
> > 
> > Jen pro priklad Vam posilam par "blbych" situ, kde ve svete 
> > muzete najit
> > Superstitials :-)) To jsou ti omezeni, kteri povoluji 
> > "zverstva".:-)))Jestli
> > Vam to nestaci, tak dalsi naleznete v nasich cenickach :-)))
> > Pekny den,
> > Michal Kasparek
> > P.S. Uz jsem psal do holdingu a navrhoval jsem prejmenovani 
> > Superstitial na
> > zverstva. Vysvetlil jsem, ze se tento pojem tady pekne jiz zazil :-)
> > 
> 
> > 	ono to zase az tak horuce nebude - poznam z osobnej skusenosti
> > pripad, ked bol klientovi verbalne odprezentovany plan kampane s
> > vyuzitim predmetnej technologie a nasledne samotna kampan bola
> > zrealizovana s obycajnymi animovanymi bannermi - takze ono to s tou
> > technologiou nebude az take horuce ... a druhy uhol pohladu 
> - zverstvo
> > tohoto druhu v dobe FLASH-u a jeho moznosti je jemne povedane
> > vynaliezanie vynajdeneho.
> > 
> > 	m.
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST