Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 27. 03. 2001, 19:55 CEST


> nebot skupina lidi, ktera odpovida, nereprezentuje vzorek obyvatelstva, ale
> je to vlastne konkretni, aktivni skupina (velmi specificka), dalo by se
> skoro rici "fanousci" daneho media. 

---> Mno, ja osobne tyhle informace nevyplnuju ani tam, kde jsem tim 
fanouskem, ja nemam rad sporty, souteze, motivovani, ankety ... ale zaujal me 
Vas postreh, ze jde o AKTIVNI UZIVATELE. Pokud tedy agentura inzerentovi 
rekne, ze na anketu odpovedelo 5 % vsech uzivatelu, a ze jde o aktivni uzivatele, 
pak i tohle mohou byt zajiomave udaje. Pasivni uzivatel jako ja na reklamu asi 
neklikne. (rozhodne je Koptovo CTR nizsi nez 1?).

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST