Re: Banner bez URL

From: Web Art s.r.o. (mk@webart.cz)
Date: 31. 07. 2000, 12:30 CEST


Prosel jsem mezinarodni praxi nasledujicimi retezci v jejich absolutnim poradi:
1. nakup surovin > vyroba
2. vyroba
3. vyroba>distribuce>maloobchod
4. nakup zbozi>maloobchod>koncovy uzivatel
Nejkratsi doba kterou jsem venoval jednotlivemu clanku cinila 12mesicu
Internet je pro mne jen jejich logicke pokracovani. (komunikace se zakaznikem,
podpora prodeje, prodej)
Moje zkusenosti ziskane na  nekolika ruznych webech v poslednich trech letech to
potvrzuji.

CTR je ovlivneno radou faktoru. Obsah "reklamy" a jeji cileni ma na jeho vysi
nepochybne velky podil.
Pokud bude klient spokojen s tim, ze ma banner na "zvucnejmeno.cz", kam "chodi
hodne lidi", nebude
to s CTR o moc lepsi. (jak s CTR, tak s ucinosti te kampane vubec)
Ti kteri vypinaji obrazky, predstavuji dle meho nazoru zajimavou uzivatelskou
skupinu.
Pri vhodne volene strategii je sance k navazani kvalitniho zakaznickeho vztahu
prostrednictvim Internetu prave u teto skupiny podstatne lepsi nez je to mu u
vetsiny uzivatelu.
Vetsina uzivatelu totiz ani nevi, ze se obrazky daji vypnout.

Martin König



ing. Jiří Hanečka wrote:

> Nevim jestli jste delal nekde jinde nez na zidli u pocitace, ale fabrika na
> limonady ma svuj sortiment, ruzne urovne cen, ma stovky az tisice prodejnich
> mist, jak by jste si predstavoval umistit toto na baner. Tam asi uznate ze
> to nejde, takze jedine odkaz z baneru na stranky. Ale proc? Spotrebitele
> nakupni ceny ve fabrice vubec nazajimaji, ceny v obchode se totiz od nich
> diametralne lisi. Sortiment ? Na co, zakaznik je veden strategii reklamy
> teto fabriky k tomu, a by si koupil prave tu inzerovanou limonadu. A navic,
> klienta vubec nezajima kde to koupi, on musi vdete ze existuje ta a ta
> limonada a jakmile pujde do sveho obchodu, bude si ji tam chtit koupit,
> pokud tam nebude obchodnik ji pro priste objedan.
> Vite ono realita je trochu slozitejsi nez imagance internetu.
> A je prave skoda, ze je tak malo agentur, jako je IP, ktere dokazi i prez
> priblble nazory nekterych razit tento smer.
> I to je duvod proc vetsina lidi na inetu vypina obrazky. Protoze se totiz z
> te dnesni priblble reklamy nic nedovi, jen ji otravuje.
> I proto je click rate nekde u desetiny procenta. Nemyslite?
>
> -----------------------------------------------------
> Click here for Free Video!!
> http://www.gohip.com/free_video/
>
> -----Původní zpráva-----
> Od: Web Art s.r.o. <mk@webart.cz>
> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
> Datum: 31. července 2000 13:51
> Předmět: Re: Banner bez URL
>
> >ing. Jiří Hanečka wrote:
> >
> >> Nedovedu si predstavit, proc nekdo, kdo prodava treba najakou limonadu by
> >> musel mit o ni nejakou stranku. To je prece blbost . Kdo by  co na te
> >> strance asi tak cetl.
> >
> >Cetl by to kazdy koho by to zajimalo.
> >Cetl by tam vsechno co mu napisete. Cim vic toho napisete, tim vic toho
> precte
> >
> >Ptal by se Vas na to, co jste mu tam nenapsali. Cim min toho napisete, tim
> vic
> >ztraci chut se vubec ptat.
> >
> >Nekteri  Vam rovnou napisou, ze Vas web je na pozvraceni, tedy i vase
> limonada
> >je
> >zrejme stejne kvality.
> >
> >Tak nejak to funguje s limonadovymi weby.
> >
> >Martin König
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST