Hypoteticky Limonadovy banner [Re: Banner bez URL]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 31. 07. 2000, 13:00 CEST


---> Dobry den,

> Nevim jestli jste delal nekde jinde nez na zidli u pocitace, ale fabrika na
> limonady ma svuj sortiment, ruzne urovne cen, ma stovky az tisice prodejnich
> mist, jak by jste si predstavoval umistit toto na baner.

---> Na pocatku roku jsem byl jednou marketingovou agenturou prizvan ke
konzultacim reklamni strategie na webu pro jednu z limonadovych a
palirnickych spolecnosti na Morve. Mym ukolem bylo vysvetlit, co je ten
web vlastne za medium, jak s nim pracovat...

---> Krome jineho jsem trval na tom, aby ne bannerova reklama tahala lidi
na limonadu urcite znacky, ale aby limonada tahala lidi na web
spolecnosti. Vychazel jsem z predpokladu, ze vyhodou reklamniho
media-banneru je prave interaktivita. Hodi se pro elektronicke obchody,
ale nedonuti vas, abyste se sebrali a sli si neco koupit ven. Uspesne
mohou byt jen ty bannery, ktere Vas primo dovedou za sluzbou. Tistena
reklama zase naopak tuhle interaktivitu postrada, jak dlouho trva, nez
konzument tistene reklamy skutecne vytuka URL zobrazene v inzeratu (pokud 
to neni zrovna InetMag ap.)?

---> A ted vlastne ta pointa, kvuli ktere pisu: je nesmysl cpat nejake
informace o limonade na banner. Limonada totiz disponuje svym vlastnim
dodnes nedocenenym reklamnim mediem, a to vlastni etiketou. Napiste na
etiketu, aby lide navstivili vas web (nalakejte je na vyhry a zabavu), a
uvidite, ze jich prijde vic nez z banneru.

---> Ze tim nove klienty neziskate? Ne? Ale treba zacnou vic pit tu vasi
limonadu, doporuci vase stranky pratelum, ziskate o nich nejake
informace (napriklad proto, abyste priste vedeli, ktera skupina
konzumentu vas vyrobek nepije, abyste se na ni mohli zamerit).

=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST