---> Dobry den, > Nevim jestli jste delal nekde jinde nez na zidli u pocitace, ale fabrika na > limonady ma svuj sortiment, ruzne urovne cen, ma stovky az tisice prodejnich > mist, jak by jste si predstavoval umistit toto na baner. ---> Na pocatku roku jsem byl jednou marketingovou agenturou prizvan ke konzultacim reklamni strategie na webu pro jednu z limonadovych a palirnickych spolecnosti na Morve. Mym ukolem bylo vysvetlit, co je ten web vlastne za medium, jak s nim pracovat... ---> Krome jineho jsem trval na tom, aby ne bannerova reklama tahala lidi na limonadu urcite znacky, ale aby limonada tahala lidi na web spolecnosti. Vychazel jsem z predpokladu, ze vyhodou reklamniho media-banneru je prave interaktivita. Hodi se pro elektronicke obchody, ale nedonuti vas, abyste se sebrali a sli si neco koupit ven. Uspesne mohou byt jen ty bannery, ktere Vas primo dovedou za sluzbou. Tistena reklama zase naopak tuhle interaktivitu postrada, jak dlouho trva, nez konzument tistene reklamy skutecne vytuka URL zobrazene v inzeratu (pokud to neni zrovna InetMag ap.)? ---> A ted vlastne ta pointa, kvuli ktere pisu: je nesmysl cpat nejake informace o limonade na banner. Limonada totiz disponuje svym vlastnim dodnes nedocenenym reklamnim mediem, a to vlastni etiketou. Napiste na etiketu, aby lide navstivili vas web (nalakejte je na vyhry a zabavu), a uvidite, ze jich prijde vic nez z banneru. ---> Ze tim nove klienty neziskate? Ne? Ale treba zacnou vic pit tu vasi limonadu, doporuci vase stranky pratelum, ziskate o nich nejake informace (napriklad proto, abyste priste vedeli, ktera skupina konzumentu vas vyrobek nepije, abyste se na ni mohli zamerit). =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST