Nevim jestli jste delal nekde jinde nez na zidli u pocitace, ale fabrika na limonady ma svuj sortiment, ruzne urovne cen, ma stovky az tisice prodejnich mist, jak by jste si predstavoval umistit toto na baner. Tam asi uznate ze to nejde, takze jedine odkaz z baneru na stranky. Ale proc? Spotrebitele nakupni ceny ve fabrice vubec nazajimaji, ceny v obchode se totiz od nich diametralne lisi. Sortiment ? Na co, zakaznik je veden strategii reklamy teto fabriky k tomu, a by si koupil prave tu inzerovanou limonadu. A navic, klienta vubec nezajima kde to koupi, on musi vdete ze existuje ta a ta limonada a jakmile pujde do sveho obchodu, bude si ji tam chtit koupit, pokud tam nebude obchodnik ji pro priste objedan. Vite ono realita je trochu slozitejsi nez imagance internetu. A je prave skoda, ze je tak malo agentur, jako je IP, ktere dokazi i prez priblble nazory nekterych razit tento smer. I to je duvod proc vetsina lidi na inetu vypina obrazky. Protoze se totiz z te dnesni priblble reklamy nic nedovi, jen ji otravuje. I proto je click rate nekde u desetiny procenta. Nemyslite? ----------------------------------------------------- Click here for Free Video!! http://www.gohip.com/free_video/ -----Původní zpráva----- Od: Web Art s.r.o. <mk@webart.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 31. července 2000 13:51 Předmět: Re: Banner bez URL >ing. Jiří Hanečka wrote: > >> Nedovedu si predstavit, proc nekdo, kdo prodava treba najakou limonadu by >> musel mit o ni nejakou stranku. To je prece blbost . Kdo by co na te >> strance asi tak cetl. > >Cetl by to kazdy koho by to zajimalo. >Cetl by tam vsechno co mu napisete. Cim vic toho napisete, tim vic toho precte > >Ptal by se Vas na to, co jste mu tam nenapsali. Cim min toho napisete, tim vic >ztraci chut se vubec ptat. > >Nekteri Vam rovnou napisou, ze Vas web je na pozvraceni, tedy i vase limonada >je >zrejme stejne kvality. > >Tak nejak to funguje s limonadovymi weby. > >Martin König > > > > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST