Miroslav Vecerny wrote: > vycislit ani to, kolko ludi ten e_billboard vlastne zaujal natolko, ze > boli ochotni na neho kliknut. proste z mojho pohladu su to rovnako > vyhodene peniaze ako roznasanie papierovych letakov po domoch studentom, > ked ten vezme 5kg balik, hodi ho do najblizsieho kosa na odpadky a "blok > je roznoseny" :) A co takhle: Mnoho lidi, kteri se hodne pohybuji na webu, vubec nectou papirove casopisy. Tiskova inzerce se jich tolik nedotkne. Lidi, kteri se hodne pohybuji na webu take malo klikaji na bannery (leda by je opravdu zaujaly). Pokud mne, jako zadavateli, staci, aby lide na internetu uvideli nazev vyrobku (stejne, jako ho uvidi ctenar papiroveho media), nepotrebuju banner s URL. Ba co vic - vsadim se, ze u mnoha lidi to bude slouzit jako startovaci jiskra. Kdyz zjisti, ze na banner se neda kliknout, vzbudi to v nich zvedavost a budou hledat jinde. Budou to slovo zadavat do vyhledavacu, budou zkouset kazdy banner s tou reklamou, "jestli uz neni nahodou aktivni". Po nekolika dnech/tydnech tohoto provozu muze zadavatel vyjit s novym atraktivnim bannerem, na nemz bude napsano "Tak, a ted muzete kliknout a dozvite se VSE !" - a lidi budou klikat jako divi. 8^) Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST