Re: Banner bez URL

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 31. 07. 2000, 12:16 CEST


Miroslav Vecerny wrote:

> vycislit ani to, kolko ludi ten e_billboard vlastne zaujal natolko, ze
> boli ochotni na neho kliknut. proste z mojho pohladu su to rovnako
> vyhodene peniaze ako roznasanie papierovych letakov po domoch studentom,
> ked ten vezme 5kg balik, hodi ho do najblizsieho kosa na odpadky a "blok
> je roznoseny" :)

A co takhle:

Mnoho lidi, kteri se hodne pohybuji na webu, vubec nectou papirove
casopisy. Tiskova inzerce se jich tolik nedotkne. Lidi, kteri se hodne
pohybuji na webu take malo klikaji na bannery (leda by je opravdu
zaujaly). Pokud mne, jako zadavateli, staci, aby lide na internetu
uvideli nazev vyrobku (stejne, jako ho uvidi ctenar papiroveho media),
nepotrebuju banner s URL.

Ba co vic - vsadim se, ze u mnoha lidi to bude slouzit jako startovaci
jiskra. Kdyz zjisti, ze na banner se neda kliknout, vzbudi to v nich
zvedavost a budou hledat jinde. Budou to slovo zadavat do vyhledavacu,
budou zkouset kazdy banner s tou reklamou, "jestli uz neni nahodou
aktivni". Po nekolika dnech/tydnech tohoto provozu muze zadavatel vyjit
s novym atraktivnim bannerem, na nemz bude napsano "Tak, a ted muzete
kliknout a dozvite se VSE !" - a lidi budou klikat jako divi. 8^)



	Mirek Hlavicka
	AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST