Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 19. 07. 2000, 11:40 CEST


> jestli lide klikaji na [Ano], [Ne], pripadne jinam na banner. Kliknuti na
> [Ne] da za pravdu vsem, kdo rikaji, ze banner lze; kliknuti na [Ano] zase
> potvrdi tezi o mateni nezkusenych;

Tohle neni tak zcela presne - nezkuseny user muze klikat na Ano i na Ne,
podle toho, jaky je jeho zajem. Na druhou stranu je ale zrejme, ze pokud
klika na Ano, tak jej banner zaujal a pravdepodobne chce jit na onen
server (v tom pripade je ale nutne posoudit napis na banneru - pokud je
to pripad Intervalu, tam je otazka jednoznacna a po kliknuti se clovek
opravdu dostane na Interval. Mnohdy ale byvaji otazky na bannerech zcela
zcestne a nemaji souvislost s cilovym serverem).

Nebylo by od veci na te cilove strance navrhovaneho pruzkumu mit jeste
nejakou anketu (nejlepe o ceny, to lidi motivuje), napriklad "Co vas
primelo kliknout", "Co jste cekal, ze zde najdete", pripadne dalsi
otazky, tykajici se internetove reklamy. Takze by takovy pruzkum byl
komplexnejsi a vzhledem k tomu, ze by se na nej dostali lide, kteri
klikli na banner, bylo by to velmi objektivni. Na banner "Odpovezte na
par otazek a vyhrajte hodnotne ceny" totiz klikne spousta lidi, i
takovych, kteri jinak na banner nekliknou, jak je rok dlouhy.



	Mirek Hlavicka
	AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST