> jestli lide klikaji na [Ano], [Ne], pripadne jinam na banner. Kliknuti na > [Ne] da za pravdu vsem, kdo rikaji, ze banner lze; kliknuti na [Ano] zase > potvrdi tezi o mateni nezkusenych; Tohle neni tak zcela presne - nezkuseny user muze klikat na Ano i na Ne, podle toho, jaky je jeho zajem. Na druhou stranu je ale zrejme, ze pokud klika na Ano, tak jej banner zaujal a pravdepodobne chce jit na onen server (v tom pripade je ale nutne posoudit napis na banneru - pokud je to pripad Intervalu, tam je otazka jednoznacna a po kliknuti se clovek opravdu dostane na Interval. Mnohdy ale byvaji otazky na bannerech zcela zcestne a nemaji souvislost s cilovym serverem). Nebylo by od veci na te cilove strance navrhovaneho pruzkumu mit jeste nejakou anketu (nejlepe o ceny, to lidi motivuje), napriklad "Co vas primelo kliknout", "Co jste cekal, ze zde najdete", pripadne dalsi otazky, tykajici se internetove reklamy. Takze by takovy pruzkum byl komplexnejsi a vzhledem k tomu, ze by se na nej dostali lide, kteri klikli na banner, bylo by to velmi objektivni. Na banner "Odpovezte na par otazek a vyhrajte hodnotne ceny" totiz klikne spousta lidi, i takovych, kteri jinak na banner nekliknou, jak je rok dlouhy. Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST