Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Michal Matula - BillBoard.cz (micnet@idp.cz)
Date: 19. 07. 2000, 11:37 CEST


> ---> Bylo by zajimave takovy banner vypustit jako Server-Side
klikaci mapu
> (pro jednoduchost jako INPUT type=button) a z te pak presne zjistit,
> jestli lide klikaji na [Ano], [Ne], pripadne jinam na banner.
Kliknuti na
> [Ne] da za pravdu vsem, kdo rikaji, ze banner lze; kliknuti na [Ano]
zase
> potvrdi tezi o mateni nezkusenych; a do tretice kliknuti kamkoli
jinam
> smete veskere namitky se stolu, protoze je navisost jasne, ze user
vi, co
> dela.
>
> ---> Rad bych se s nejakym provozovatelem dohodl na tomto
> experimentu. Byla by to pak i jeho zbran vuci odpurcum a vysledky by
se
> (s nekolikanasobnym opakovani nazvu reklamni site, v niz pruzkum
> probehl) mohly objevit v odbornem tisku.


Hezky den,

chci jen upozornit, ze BillBoard.cz jiz dlouhou dobu nabizi presne
tohle - tj. moznost presmerovani na ruzne adresy podle toho, kam
clovek kliknul. Takze tenhle experiment si muze provest
kdokoli....:o)) Muzete pouzit rozdeleni banneru na az 3 casti (s
odlisnymi URL), nebo si muzete nechat poslat souradnice kliknuti a
zpracovat si to na serveru sami - tj. mate neomezene moznosti, je to
klasicka server side image map.

S pozdravem

Michal Matula
BillBoard.cz team
___________________________________
BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
http://www.billboard.cz
tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST