---> Dobry den, ---> Ale takovy banner preci reklamni sit odmitnout muze (a mela by). Jedna se preci o jasne zneuziti autorskeho prava. To, ze ho nehlida sam autor (protoze nemuze byt vsude) jeste neznamena, ze se provozovatel site musi vedome stat spolupachatelem. Klient: Ja nevedel, ze se na tu cervenou znacku vztahuji nejaka prava, vdyt si ji preci kazdy muze stahnout z windows. Agentura: A to jste necetl na instalacnim CD-ROMu All rights reserved!? Podivejte, my se nechceme s Micro$oftama dostat do krizku. Odstrante z toho banneru vsechno, co by se dalo zamenit s GUI Windows (modre zahlavi, zaviraci tlacitka, tvar buttonu a graficke symboly) a my Vam jej radi zverejnime. =M= -- > Co se tyka toho michani dvou veci, ono to od sebe nejde nejak striktne > oddelit. Ta reklama rozhodne zacatecniky plete (zejmena u banneru, ktere > nejsou na horni pozici, ale treba az uprostred obrazovky a jeste k tomu > obsahuji cerveny varovny symbol), takze by se s timto druhem banneru > melo zachazet velmi opatrne. A pokud navic ten banner lze (nebo jinak > zneuzije dobre vule navstevnika stranky), melo by se mu zakroutit krkem, > az z nej bajty polezou.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST