Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 19. 07. 2000, 11:27 CEST


---> Dobry den,

---> Ale takovy banner preci reklamni sit odmitnout muze (a mela by).
Jedna se preci o jasne zneuziti autorskeho prava. To, ze ho nehlida sam
autor (protoze nemuze byt vsude) jeste neznamena, ze se provozovatel site
musi vedome stat spolupachatelem.

Klient: Ja nevedel, ze se na tu cervenou znacku vztahuji nejaka prava,
vdyt si ji preci kazdy muze stahnout z windows.
Agentura: A to jste necetl na instalacnim CD-ROMu All rights
reserved!? Podivejte, my se nechceme s Micro$oftama dostat do
krizku. Odstrante z toho banneru vsechno, co by se dalo zamenit s GUI
Windows (modre zahlavi, zaviraci tlacitka, tvar buttonu a graficke
symboly) a my Vam jej radi zverejnime.

=M=

--
> Co se tyka toho michani dvou veci, ono to od sebe nejde nejak striktne
> oddelit. Ta reklama rozhodne zacatecniky plete (zejmena u banneru, ktere
> nejsou na horni pozici, ale treba az uprostred obrazovky a jeste k tomu
> obsahuji cerveny varovny symbol), takze by se s timto druhem banneru
> melo zachazet velmi opatrne. A pokud navic ten banner lze (nebo jinak
> zneuzije dobre vule navstevnika stranky), melo by se mu zakroutit krkem,
> az z nej bajty polezou.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST