Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 19. 07. 2000, 11:41 CEST


---> Dobry den,

dobra, ale

> Tohle neni tak zcela presne - nezkuseny user muze klikat na Ano i na Ne,

---> Uznavam. To, ze nekdo klikne na [Ano] skutecne muze znamenat, ze vi,
co dela.

> Nebylo by od veci na te cilove strance navrhovaneho pruzkumu mit jeste
> nejakou anketu (nejlepe o ceny, to lidi motivuje)

---> Myslim, ze by takova anketa mohla skutecne prinest mnoho zajimavych
dat, ktera by pozdeji i agentura sama mohla vyuzit pri cileni reklamy a
podobne. 

---> Zustava tedy ta otazka: chtelo by se do toho nekteremu provozovateli
site? Predpokladam, ze ted o prazdninach je u Internetu trochu jine
publikum, nez byva behem roku, ale prukaznost dat by to ohrozit nemuselo.

=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST