Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 19. 07. 2000, 11:20 CEST


---> Dobry den,

> Ale pozor -  michaji se tu dve veci - jedna, ze OS reklama plete zacatecniky
> a druha, ze lze.
> Myslite si, ze kdyz dam obe tlacitka jako "ano", ze nebude plest
> zacatecniky??

---> Bylo by zajimave takovy banner vypustit jako Server-Side klikaci mapu
(pro jednoduchost jako INPUT type=button) a z te pak presne zjistit,
jestli lide klikaji na [Ano], [Ne], pripadne jinam na banner. Kliknuti na
[Ne] da za pravdu vsem, kdo rikaji, ze banner lze; kliknuti na [Ano] zase
potvrdi tezi o mateni nezkusenych; a do tretice kliknuti kamkoli jinam
smete veskere namitky se stolu, protoze je navisost jasne, ze user vi, co
dela.

---> Rad bych se s nejakym provozovatelem dohodl na tomto
experimentu. Byla by to pak i jeho zbran vuci odpurcum a vysledky by se
(s nekolikanasobnym opakovani nazvu reklamni site, v niz pruzkum
probehl) mohly objevit v odbornem tisku.

---> Predchozi odstavec myslim naprosto vazne, cilovou strankou by mohla
byt vysvetlujici/nevysvetlujici stranka s logem site (neco ve stylu,
dekujeme Vam za odkliknuti banneru, stal/a jste se tak ucastnikem naseho
drobneho experimentu. Prosim, v zajmu duveryhodnosti ziskanych dat, se o
tomto experimentu nezminujte pred xx. zz. yyyy. Mate-li zajem o zaverecne 
informace, zanechte zde e-mailovou adresu.). Banner by se mel casto
(denne/od den) menit, aby se zabranilo tomu, ze na nej budou lide klikat,
protoze uz budou vedet, ze je to pruzkum a budou zvedavi, co se na te
strance deje (rychlost sireni informaci je skutecne zavratna). kontrolni
skupina by mela byt alespon tak velka, jak je zvykem u beznych
kampani. Jedine, co se zada od reklamniho systemu je moznost zpracovat ta
data, ktera prijdou s bannerem metodou GET.

=M=

--
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Miroslav Hlavicka" <miroslav.hlavicka@oku-mb.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, July 19, 2000 10:55 AM
> Subject: Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy
> 
> 
> | Miroslav Kucera wrote:
> |
> | > ja protim nemu zbrojim z toho duvodu, ze jsou nejake tlaky zakazat OS
> | > reklamu.
> |
> | Neni OS reklama jako OS reklama. Pro mne je spatnou OS reklamou banner,
> | na nemz je otazka (treba "Chcete se podivat na Interval ?", tlacitka
> | "Ano" a "Ne" a stisteni tlacitka NE mne stejne prenese na jiny server.
> | To je podle mne VELMI NEFER jednani. Pritom staci velmi malo - u
> | banneru, kde se da definovat klikaci mapa, udelat kolem tlacitka "NE"
> | neaktivni oblast. Druhy zpusob jsem tu naznacil vcera. Na obe tlacitka
> | napsat "souhlasnou" verzi, coz bude jednak trosku veselejsi, druhak to
> | nikoho nesplete a hlavne ten banner nebude lhat. Reklama muze prehanet.
> | Reklama muze HODNE prehanet. Ale nesmi lhat. A o to mi jde. Vetsina OS
> | banneru lze. Nejde mi o zakaz OS reklamy. Jde mi o zakaz lzive, podvodne
> | reklamy. V soucasne dobe tvori nejvetsi procento lzive reklamy OS
> | bannery.
> |
> | Je to naprosto stejne, jako kdybych na konec tohoto mailu napsal "Pokud
> | nechcete dostavat muj reklamni mail, odpovezte "NE" " a pak vam zasilal
> | moje reklamni maily bez ohledu na to, co jste odpovedel.
> |
> |
> | Mirek Hlavicka
> 
> |
> |
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST