Re: placeni za kliknuti

From: Petr Slovak (petr@trilog.cz)
Date: 17. 05. 2000, 15:35 CEST


> platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je to
> pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis analyzovat
> zadani:)

Vetsina zakazniku chce ale platit za zakazku.

Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem. Reklama
totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni duvod, proc
se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na billboardy
u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel.

================================
Ing. Petr Slovak
e-mail: petr@trilog.cz
url: http://www.trilog.cz
tel: 0603 / 501 642
ICQ: 41879325
================================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST