> > Kdyz nekdo udela tuctovy baner a zobrazuje ho nevhodne cil. skupine, pak ma > > jen 1% rate nebo i vyrazne nizsi; 4Kc za click odpovida myslim cenam venku > > (.1USD). Zato cena 200,-- Kc odpovida mozna cenikovym cenam, ale kolik cini > > procent takto draze prodane reklamy, 10%? > > Draze prodane reklamy?? 200,- Kc je cena na katalozich a vyhledavacich, > kde neni prilis jasna cilova skupina. Cena na zpravodajich a jasne a tak si rikam, ze lide kupuji reklamu za 20-40 treba na Linxu ci jinde, a maji to relativne s trochou stesti lepsi nez na katalozih i co do cileni... (alespon teoreticky, ale co by chteli za 1/10 ceny, ze..) > cilenych serverech je spise dvojnasobna. > > 10% z ceho? Z prostoru na onom serveru? Ze vsech banneru na CZ Internetu? > Jsou servery, ktere prodaji opravdu jen 10% sve produkce, ale jsou i Nektere prodaji asi i 0%, soudim z toho, ze se jim tam (relativne) permanentne toci Linx a Netvertising a BB apod.. > servery, ktere prodaji 80% - 90% a to za cenu hodne pres 400,-. ^^^^^^^^^^^^^^^^^ Pokud byste to zprumeroval na obdobi celeho roku, dost silne o 90% vyprodani pochybuji. urcitych exponovynych obdobich to ale pripoustim.. Pokud myslite napr. Mobil. Ale tam nefunguji (ovaly) ani linky z homepage na clanky, takze se nedivim, ze toho moc nezobrazi. Ale k placeni za kliknuti: asi se to moc neuchyti, to mate jako chtit nekomu platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je to pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis analyzovat zadani:) vp
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST