Re: placeni za kliknuti

From: vp (vpetr@bigfoot.com)
Date: 17. 05. 2000, 13:47 CEST


> > Kdyz nekdo udela tuctovy baner a zobrazuje ho nevhodne cil. skupine, pak
ma
> > jen 1% rate nebo i vyrazne nizsi; 4Kc za click odpovida myslim cenam
venku
> > (.1USD). Zato cena 200,-- Kc odpovida mozna cenikovym cenam, ale kolik
cini
> > procent takto draze prodane reklamy, 10%?
>
> Draze prodane reklamy?? 200,- Kc je cena na katalozich a vyhledavacich,
> kde neni prilis jasna cilova skupina. Cena na zpravodajich a jasne

a tak si rikam, ze lide kupuji reklamu za 20-40 treba na Linxu ci jinde, a
maji to relativne s trochou stesti lepsi nez na katalozih i co do cileni...
(alespon teoreticky, ale co by chteli za 1/10 ceny, ze..)

> cilenych serverech je spise dvojnasobna.
>
> 10% z ceho? Z prostoru na onom serveru? Ze vsech banneru na CZ Internetu?
> Jsou servery, ktere prodaji opravdu jen 10% sve produkce, ale jsou i

Nektere prodaji asi i 0%, soudim z toho, ze se jim tam (relativne)
permanentne toci Linx a Netvertising a BB apod..

> servery, ktere prodaji 80% - 90% a to za cenu hodne pres 400,-.
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
Pokud byste to zprumeroval na obdobi celeho roku, dost silne o 90% vyprodani
pochybuji. urcitych exponovynych obdobich to ale pripoustim.. Pokud myslite
napr. Mobil. Ale tam nefunguji (ovaly) ani linky z homepage na clanky, takze
se nedivim, ze toho moc nezobrazi.

Ale k placeni za kliknuti: asi se to moc neuchyti, to mate jako chtit nekomu
platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je to
pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis analyzovat
zadani:)

vp



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST