Re: placeni za kliknuti

From: vp (vpetr@bigfoot.com)
Date: 17. 05. 2000, 18:35 CEST


> > platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je to
> > pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis
analyzovat
> > zadani:)
>
> Vetsina zakazniku chce ale platit za zakazku.
                         ^^^
Ale o tom to je, dodavatel chce spise od hodiny a klient zase za vysledek :)
(= dodavatel nechce zavazky a zakaznik nechce riskovat dodavatelovu
neschopnost).

> Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem. Reklama
> totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni duvod,
proc
> se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na
billboardy
> u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel.

To ze plni ucel prave billboard pred Vasim domem soudite podle ceho? Ale je
pravda, ze je vice typu reklamnich kampani. Zadne obecne pravidlo neni.

Spise bych (kdybych uz mel investovat do reklamy na dnesnim Inetovem poli v
CR) sel do nejake kooperace ve stylu Za kazdeho zakaznika, co si neco koupi
dostanes 5% z jeho nakupu (ala idnes+shop nebo SnM+Vltava). Odmena za vykon.
Do jine reklamy bych za tohoto stavu zatim jako klient neinvestoval
(prestoze prostor rad prodam :).

vp.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST