Dne 17. 5. 2000 vp napsal: > Ale k placeni za kliknuti: asi se to moc neuchyti, to mate jako chtit nekomu > platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je to > pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis analyzovat > zadani:) To je blby prirovnani, plyne z nej, ze serverum vyhovuje placeni za shlednuti, protoze je to pohodlnejsi. To je prece blbost. Ja nemuzu byt, jak provozovatel serveru, zavisly na tom jak bude inzerentuv banner uspesny nebo jak zajimave zbozi (sluzbu) nabizi, to je nesmysl. Inzerenti by si meli konecne uvedomit, ze pocet odkliknuti neni meritkem uspesnosti kampane. S pozdravem Tomas Krause -- --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST