Re: imprese versus cas

From: Ludek ZITA (lzita@support.cz)
Date: 10. 03. 1999, 05:31 CET


>> S tim souhlasim.
>> I ja pri propagaci spise dam na casove obdobi nez na hity.
>> Ono totiz jde take o to jak s vyclenenymi penezi na reklamu hospodarit v
>> case a zajistit spise "plynulou" nez "narazovou" navstevnost. Jinak dle
mych
>> zkusenosti vyjde jedno shlednuti pri casovem pronajmu cca o 20-30%
levneji
>> nez pri zakoupeni impresi.
>
>Spravny reklamni system umi rozlozeni poctu impresi na casove obdobi.
>
>                                                Adam Hauner
>


To ovsem nemeni nic na tom, ze pokud maji zajemci o reklamu podobnou
zkusenost jako ja, budou se spise poohlizet po reklame na pevne obdobi.
Protoze pokud si nekde  zaplatim
pack za 3500 mesicne a nasledne ze statistiky zjistim, ze za stejny pocet
shlednuti  bych platil cca 5-6 tisic tezko mne nekdo vysvetli vyhodnost
impresi i kdyby byly jakkoliv rozlozeny.

Zde je zrejme chybou to, ze vsicni poskytovatele reklaniho prostroru se
zachovali podobne jako Telecom a za ohromneho kriku jak je to pro zakaznika
vyhodne tise prostrednictvi prodeje poctu imresi de fakto zdrazili reklamu o
cca 30%. Vim o cem mluvim, protoze reklamni prostor jsem prave v obdobi
vseobecneho prechodu k impresim kupoval a samozrejme jsem hodne prolezl a
vybiral.

Ludek ZITA



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST