Re: imprese versus cas

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 09. 03. 1999, 15:53 CET


On Tue, 9 Mar 1999, Ludek ZITA wrote:

> S tim souhlasim.
> I ja pri propagaci spise dam na casove obdobi nez na hity.
> Ono totiz jde take o to jak s vyclenenymi penezi na reklamu hospodarit v
> case a zajistit spise "plynulou" nez "narazovou" navstevnost. Jinak dle mych
> zkusenosti vyjde jedno shlednuti pri casovem pronajmu cca o 20-30% levneji
> nez pri zakoupeni impresi.

Spravny reklamni system umi rozlozeni poctu impresi na casove obdobi. 

                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST