On Wed, 10 Mar 1999, Ludek ZITA wrote: > To ovsem nemeni nic na tom, ze pokud maji zajemci o reklamu podobnou > zkusenost jako ja, budou se spise poohlizet po reklame na pevne obdobi. > Protoze pokud si nekde zaplatim > pack za 3500 mesicne a nasledne ze statistiky zjistim, ze za stejny pocet > shlednuti bych platil cca 5-6 tisic tezko mne nekdo vysvetli vyhodnost > impresi i kdyby byly jakkoliv rozlozeny. > > Zde je zrejme chybou to, ze vsicni poskytovatele reklaniho prostroru se > zachovali podobne jako Telecom a za ohromneho kriku jak je to pro zakaznika > vyhodne tise prostrednictvi prodeje poctu imresi de fakto zdrazili reklamu o > cca 30%. Vim o cem mluvim, protoze reklamni prostor jsem prave v obdobi > vseobecneho prechodu k impresim kupoval a samozrejme jsem hodne prolezl a > vybiral. Obavam se, ze Vase znalost problematiky je povrchni ci jednostranna. Vase vnimani reklamy vychazi z principu reklamy tistene ci televizni, kdy sazim sve investice a doufam, ze se zhodnoti tak, jak ocekavam (tj. ze si noviny precte/televizi pusti ocekavany pocet lidi). Internet prinesl do reklamy jednu z veci, ktera mi pripada pomerne uzasna: presnost. Ac vam pripada nevyhodna, ja jeji vyhody dokazi rozpoznat a ocenit: na strane klienta je moznost porovnavat ceny jednotlivych medii, neb se srovnava srovnatelne, zaroven ma zaruku, ze za mesic neprotoci nekolikanasobne mene, nez ocekaval. Z druhe strany, tj. nas, poskytovatelu obsahu site Internet, je vyhodnost taktez patrna: medialni a reklamni agentury obchoduji s exaktnimi cisly, tudiz neni vse o tom, zda-li si klient vzpomene, ze nekde vas server zahledl a mysli si, ze je navstevovany, ale o tom, ze je prodavano hmatatelne zbozi. Svetove trendy k podobnemu prodeji proste smeruji, resp. tam jiz davno jsou. Zpusob prodeje, ktery prosazujete, zustane mozna berlickou pro male servery, ale ty velke, ktere jsou zivy z reklamy, si podobne principy nemohou dovolit. S pozdravem Adam Hauner --=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST