Mate pravdu, ze je nekolik zakazniku - predevsim tech mensich, kterym placeni na pevne obdobi vyhovovalo. Pro reklamky to ale bylo dosti neprehledne, protoze az podle ceny za imprese umeji srovnat vyhodnost inzerce na jednotlivych serverech. CPT - cena za tisic, je jednoznacne definovana jako cena za tisic :) Jak je definovany vykon u mesicni reklamy? Kdyz dostanete dva mesice na serveru www.mujweb.cz/www/kuk/hop.html za stejnou cenu, jako na www.seznam.cz, neznamena to, ze "vykon" reklamy je vysssi. Proto je tu cena pocitana za imprese a reklamky jsou spokojeny. Vetsina serveru jeste nabizi jakous-takous moznost koupit si i nejaky reklamni prostor za pevnou cenu na mesic. Vidim to u nas - Tlacitka na hlavni strance Mobil serveru, vyprodana. Super kit - vyprodano. Vse bezni klienti, klasicke bannery zase hodne nakupuji reklamy. Vsechno ma svuj smysl. Byt neni ihned viditelny. Vyznam impresi je prave ve snadnem porovnavani nakladu na reklamu. hezky den, Patrick Zandl - Mobil server, s.r.o. ============================================= http://www.mobil.cz - denni zpravodaj ze sveta telekomunikaci Patrick.Zandl@mobil.cz (tangero), tel. +420-2-96189090 -------------* zprava odeslana z kancelare (Ingram)------------------ -----Original Message----- From: Ludek ZITA Sent: Wednesday, March 10, 1999 4:31 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: imprese versus cas >> S tim souhlasim. >> I ja pri propagaci spise dam na casove obdobi nez na hity. >> Ono totiz jde take o to jak s vyclenenymi penezi na reklamu hospodarit v >> case a zajistit spise "plynulou" nez "narazovou" navstevnost. Jinak dle mych >> zkusenosti vyjde jedno shlednuti pri casovem pronajmu cca o 20-30% levneji >> nez pri zakoupeni impresi. > >Spravny reklamni system umi rozlozeni poctu impresi na casove obdobi. > > Adam Hauner > To ovsem nemeni nic na tom, ze pokud maji zajemci o reklamu podobnou zkusenost jako ja, budou se spise poohlizet po reklame na pevne obdobi. Protoze pokud si nekde zaplatim pack za 3500 mesicne a nasledne ze statistiky zjistim, ze za stejny pocet shlednuti bych platil cca 5-6 tisic tezko mne nekdo vysvetli vyhodnost impresi i kdyby byly jakkoliv rozlozeny. Zde je zrejme chybou to, ze vsicni poskytovatele reklaniho prostroru se zachovali podobne jako Telecom a za ohromneho kriku jak je to pro zakaznika vyhodne tise prostrednictvi prodeje poctu imresi de fakto zdrazili reklamu o cca 30%. Vim o cem mluvim, protoze reklamni prostor jsem prave v obdobi vseobecneho prechodu k impresim kupoval a samozrejme jsem hodne prolezl a vybiral. Ludek ZITA
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST