RE: imprese versus cas

From: Patrick Zandl (Patrick.Zandl@mobil.cz)
Date: 10. 03. 1999, 10:46 CET


Mate pravdu, ze je nekolik zakazniku - predevsim tech mensich, kterym
placeni na pevne obdobi vyhovovalo. Pro reklamky to ale bylo dosti
neprehledne, protoze az podle ceny za imprese umeji srovnat vyhodnost
inzerce na jednotlivych serverech. CPT - cena za tisic, je jednoznacne
definovana jako cena za tisic :)
Jak je definovany vykon u mesicni reklamy? Kdyz dostanete dva mesice na
serveru www.mujweb.cz/www/kuk/hop.html za stejnou cenu, jako na
www.seznam.cz, neznamena to, ze "vykon" reklamy je vysssi. Proto je tu
cena pocitana za imprese a reklamky jsou spokojeny. 

Vetsina serveru jeste nabizi jakous-takous moznost koupit si i nejaky
reklamni prostor za pevnou cenu na mesic. Vidim to u nas - Tlacitka na
hlavni strance Mobil serveru, vyprodana. Super kit - vyprodano. Vse
bezni klienti, klasicke bannery zase hodne nakupuji reklamy.

Vsechno ma svuj smysl. Byt neni ihned viditelny. Vyznam impresi je prave
ve snadnem porovnavani nakladu na reklamu. 

hezky den, 

Patrick Zandl - Mobil server, s.r.o.
=============================================
http://www.mobil.cz - denni zpravodaj ze sveta telekomunikaci
Patrick.Zandl@mobil.cz (tangero),    tel. +420-2-96189090
-------------* zprava odeslana z kancelare (Ingram)------------------


-----Original Message-----
From: Ludek ZITA 
Sent: Wednesday, March 10, 1999 4:31 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: imprese versus cas


>> S tim souhlasim.
>> I ja pri propagaci spise dam na casove obdobi nez na hity.
>> Ono totiz jde take o to jak s vyclenenymi penezi na reklamu
hospodarit v
>> case a zajistit spise "plynulou" nez "narazovou" navstevnost. Jinak
dle
mych
>> zkusenosti vyjde jedno shlednuti pri casovem pronajmu cca o 20-30%
levneji
>> nez pri zakoupeni impresi.
>
>Spravny reklamni system umi rozlozeni poctu impresi na casove obdobi.
>
>                                                Adam Hauner
>


To ovsem nemeni nic na tom, ze pokud maji zajemci o reklamu podobnou
zkusenost jako ja, budou se spise poohlizet po reklame na pevne obdobi.
Protoze pokud si nekde  zaplatim
pack za 3500 mesicne a nasledne ze statistiky zjistim, ze za stejny
pocet
shlednuti  bych platil cca 5-6 tisic tezko mne nekdo vysvetli vyhodnost
impresi i kdyby byly jakkoliv rozlozeny.

Zde je zrejme chybou to, ze vsicni poskytovatele reklaniho prostroru se
zachovali podobne jako Telecom a za ohromneho kriku jak je to pro
zakaznika
vyhodne tise prostrednictvi prodeje poctu imresi de fakto zdrazili
reklamu o
cca 30%. Vim o cem mluvim, protoze reklamni prostor jsem prave v obdobi
vseobecneho prechodu k impresim kupoval a samozrejme jsem hodne prolezl
a
vybiral.

Ludek ZITA



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST