Dne 10. 3. 1999 Ludek ZITA napsal: > To ovsem nemeni nic na tom, ze pokud maji zajemci o reklamu podobnou > zkusenost jako ja, budou se spise poohlizet po reklame na pevne obdobi. > Protoze pokud si nekde zaplatim > pack za 3500 mesicne a nasledne ze statistiky zjistim, ze za stejny pocet > shlednuti bych platil cca 5-6 tisic tezko mne nekdo vysvetli vyhodnost > impresi i kdyby byly jakkoliv rozlozeny. Z pohledu prodejce reklamniho prostoru jsou impressions (nebo cokoliv meritelne) lepsi nez casove obdobi. 1) nemusim kazdy mesic prepocitavat cenu (navstevnost jde nahoru) 2) v pripade problemu se serverem (nedostupnost, havarie...) nejsou komplikace s vracenim penez a pod. 3) inzerent rad vidi neco hmatatelneho, neco co si muze predstavit. Kdyz uz chci prodat reklamu na cas, musi cena byt stejna jako v pripade impression, plus minus par korun. 30% rozdil je opravdu sila a asi bych premyslel zda se s takovym provozovatelem vubec bavit. S pozdravem Tomas Krause ----------------------------------/\------------------------------------ Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ CTETE : http://www.root.cz/ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST