Re: imprese versus cas

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 10. 03. 1999, 10:31 CET


Dne 10. 3. 1999 Ludek ZITA napsal:

> To ovsem nemeni nic na tom, ze pokud maji zajemci o reklamu podobnou
> zkusenost jako ja, budou se spise poohlizet po reklame na pevne obdobi.
> Protoze pokud si nekde  zaplatim
> pack za 3500 mesicne a nasledne ze statistiky zjistim, ze za stejny pocet
> shlednuti  bych platil cca 5-6 tisic tezko mne nekdo vysvetli vyhodnost
> impresi i kdyby byly jakkoliv rozlozeny.

Z pohledu prodejce reklamniho prostoru jsou impressions (nebo cokoliv 
meritelne) lepsi nez casove obdobi.
1) nemusim kazdy mesic prepocitavat cenu (navstevnost jde nahoru)
2) v pripade problemu se serverem (nedostupnost, havarie...) nejsou 
komplikace s vracenim penez a pod.
3) inzerent rad vidi neco hmatatelneho, neco co si muze predstavit.

Kdyz uz chci prodat reklamu na cas, musi cena byt stejna jako v pripade 
impression, plus minus par korun. 30% rozdil je opravdu sila a asi bych 
premyslel zda se s takovym provozovatelem vubec bavit.


				S pozdravem Tomas Krause

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \           http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \  CTETE : http://www.root.cz/
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST