Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 11. 11. 1998, 19:59 CET


Miroslav Večerný wrote:
> 
> imho to je uplne opacne, cez weekend je s najvacsou pravdepodobnostou
> celkovy traffic nizsi, takze aj keby fungoval model, ktory si popisal,
> celkove mnozstvo klikacov bude daleko mensie ... banner bude mozno
> ,,percentualne uspesnejsi'', tj mnozstvo klikov na pocet videni bude
> vyssie, ale realny pocet kliknuti bude nizsi ako v ,,pracovny'' den.

Samozrejme, byla rec o procentualni uspesnosti, ne o absolutnich
cislech.
 
----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \      NEW: http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \
---------------------< NAVRCHOLU podporuje - http://www.bojkot.cz>------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST