RE: uspesnost reklamy v procentech

From: Jiri Svaton (svaton@svaton.cz)
Date: 11. 11. 1998, 16:49 CET


> -----Původní zpráva-----
> Od:	Pavel Simek [SMTP:psimek@pinknet.cz]
> Odesláno:	11. listopadu 1998 14:01
> Komu:	reklama@nawebu.cz
> Předmět:	Re: uspesnost reklamy v procentech
>
> Predstavte si
> absurdni situaci, ze by takove bannery na webu prevazovaly. Clovek by
> kliknul a vzapeti by zjistil, ze ho cilova stranka vubec nezajima
> (statistika by ale pekne narustala -- inverzni situace k te, kterou jsem
> popisoval ve svem minulem mailu). Cilova stranka by pres svou ubohost 
mela
> slusnou navstevnost, takze na ni umistime banner, nejlepe zase takovy 
nejaky
> podobny, a vsechno se opakuje. Vsichni jsou otraveni, snizuje se duvera v
>
Zas tak nerealna situace to neni, uz dneska takhle funguje mozna polovina 
inzerovanych erotickych stranek. Neobsahuji nic jineho, nez placene bannery 
jinych erotickych stranek a pri tom se v Navrcholu a pod. pohybuji mezi 
nejnavstevovanejsimi...

Bye    Jiri Svaton  <svaton@svaton.cz>       ICQ: 18605297

Připojte se i vy. http://www.bojkot.cz   http://www.svaton.cz/aktuality/  
protest.html
Pokud najdete zajimavy clanek, dejte mi vedet, pridam jej na 
http://www.bojkot.cz/vyber.html
-------------------------------------------
Svaton a spol., Ceske Budejovice, CZ
tel:  +420-38-7520971
fax: +420-38-7520972
http://www.svaton.cz/  http://www.jih.cz/  http://www.zapad.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST