> -----Původní zpráva----- > Od: Pavel Simek [SMTP:psimek@pinknet.cz] > Odesláno: 11. listopadu 1998 14:01 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: Re: uspesnost reklamy v procentech > > Predstavte si > absurdni situaci, ze by takove bannery na webu prevazovaly. Clovek by > kliknul a vzapeti by zjistil, ze ho cilova stranka vubec nezajima > (statistika by ale pekne narustala -- inverzni situace k te, kterou jsem > popisoval ve svem minulem mailu). Cilova stranka by pres svou ubohost mela > slusnou navstevnost, takze na ni umistime banner, nejlepe zase takovy nejaky > podobny, a vsechno se opakuje. Vsichni jsou otraveni, snizuje se duvera v > Zas tak nerealna situace to neni, uz dneska takhle funguje mozna polovina inzerovanych erotickych stranek. Neobsahuji nic jineho, nez placene bannery jinych erotickych stranek a pri tom se v Navrcholu a pod. pohybuji mezi nejnavstevovanejsimi... Bye Jiri Svaton <svaton@svaton.cz> ICQ: 18605297 Připojte se i vy. http://www.bojkot.cz http://www.svaton.cz/aktuality/ protest.html Pokud najdete zajimavy clanek, dejte mi vedet, pridam jej na http://www.bojkot.cz/vyber.html ------------------------------------------- Svaton a spol., Ceske Budejovice, CZ tel: +420-38-7520971 fax: +420-38-7520972 http://www.svaton.cz/ http://www.jih.cz/ http://www.zapad.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST