Tomas Krause wrote: > > > imho to je uplne opacne, cez weekend je s najvacsou pravdepodobnostou > > celkovy traffic nizsi, takze aj keby fungoval model, ktory si popisal, > > celkove mnozstvo klikacov bude daleko mensie ... banner bude mozno > > ,,percentualne uspesnejsi'', tj mnozstvo klikov na pocet videni bude > > vyssie, ale realny pocet kliknuti bude nizsi ako v ,,pracovny'' den. > > Samozrejme, byla rec o procentualni uspesnosti, ne o absolutnich > cislech. Podle statistiky uspesnosti vsech banneru, ktere jsme tocili za posledni dva mesice, dochazim k zaveru, ze o vikendu, kdy je nizsi provoz, je uspesnost vyssi nez ve vsedni dny. Konkretne u nas je to pres tyden cca 1-2%, o vikendu 2-3%. Kdybych byl skrblik, nechal bych sve bannery tocit jenom o vikendu :) Jiri Barborik -- jiri bj barborik --------------------------------------------------- tel.: +420 603 498292 redigy internet jiri.barborik@redigy.cz nesverova 1 olomouc ----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST