Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Jiri Barborik (jiri.barborik@redigy.cz)
Date: 11. 11. 1998, 22:03 CET


Tomas Krause wrote:
> 
> > imho to je uplne opacne, cez weekend je s najvacsou pravdepodobnostou
> > celkovy traffic nizsi, takze aj keby fungoval model, ktory si popisal,
> > celkove mnozstvo klikacov bude daleko mensie ... banner bude mozno
> > ,,percentualne uspesnejsi'', tj mnozstvo klikov na pocet videni bude
> > vyssie, ale realny pocet kliknuti bude nizsi ako v ,,pracovny'' den.
> 
> Samozrejme, byla rec o procentualni uspesnosti, ne o absolutnich
> cislech.

Podle statistiky uspesnosti vsech banneru, ktere jsme tocili za 
posledni dva mesice, dochazim k zaveru, ze o vikendu, kdy je nizsi
provoz, je uspesnost vyssi nez ve vsedni dny. Konkretne u nas je to 
pres tyden cca 1-2%, o vikendu 2-3%.

Kdybych byl skrblik, nechal bych sve bannery tocit jenom o vikendu :)

Jiri Barborik


-- jiri bj barborik ---------------------------------------------------
   tel.: +420 603 498292                             redigy internet  
   jiri.barborik@redigy.cz                       nesverova 1 olomouc  
----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST