> >Napada me takova myslenka - neni uspesnost banneru o vikendu vyssi? >Vetsina lidi o vikendu nepracuje a browsi pro zabavu. Clovek je tedy >IMHO 'svolnejsi' k nejakemu tomu kliknuti. V tydnu vetsinou neco hleda a >kdyz najde, pokracuje v praci a nema chut odbocovat nekam jinam. > >Nebo je to naopak a o vikendu lide nechteji utracet sve impulsy >odbockami z cesty? (za firemni se to browsi) > Co se tyce BillBoardu, je opravdu o vikendu uspesnost o neco vyssi - prum. 3,90% oproti cca 2,8 %, nicmene je pravda i to, ze vikend je co do poctu zobrazeni a tedy i "videni" banneru zcela neco jineho. nez pracovni den.... Takze vysledek bude asi skutecne spise ve prospech pracovnich dni... Michal Matula BillBoard.cz team http://www.billboard.cz BillBoard.cz - reklama na Internetu ZDARMA! info@billboard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST