Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 11. 11. 1998, 17:41 CET


>
>Napada me takova myslenka - neni uspesnost banneru o vikendu vyssi?
>Vetsina lidi o vikendu nepracuje a browsi pro zabavu. Clovek je tedy
>IMHO 'svolnejsi' k nejakemu tomu kliknuti. V tydnu vetsinou neco hleda a
>kdyz najde, pokracuje v praci a nema chut odbocovat nekam jinam.
>
>Nebo je to naopak a o vikendu lide nechteji utracet sve impulsy
>odbockami z cesty? (za firemni se to browsi)
>

Co se tyce BillBoardu, je opravdu o vikendu uspesnost o neco vyssi - prum.
3,90% oproti cca 2,8 %, nicmene je pravda i to, ze vikend je co do poctu
zobrazeni a tedy i "videni" banneru zcela neco jineho. nez pracovni den....
Takze vysledek bude asi skutecne spise ve prospech pracovnich dni...

Michal Matula
BillBoard.cz team
http://www.billboard.cz
BillBoard.cz - reklama na Internetu ZDARMA!
info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST