Jiri Barborik wrote: > > Mike Roskanuk wrote: > > bannery mohou mit i 20% CTR, nicmene bezny CTR u > > kvalitnich banneru se pohybuje kolem 1%-4%, coz > > prijemne koresponduje s vyse zminenym primerem > > banner versus direct mail. > > S drobnym rozdilem, za bannery se, na rozdil od direct mailu = spamu, > vetsinou musi platit... > > Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily > 100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu. > To je nedorozumeni - nemyslel jsem spam, ale klasicky direct mail, cili letaky, ktere jsou vytisteny a rozesilany. Pokud jde o spam, o jeho ucinnosti toho moc nevim, ale sveho kreditu si priliz vazim na to, abych se k takovym metodam uchyloval (bez ohledu na ucinnost). Muze to vypadat jako poza, ale nijak me nelaka objevit se na seznamu spammeru. Mike Roskanuk ECOdate CR s.r.o. http://www.holiday.cz Makovskeho 1177 mro@holiday.cz 163 00 Prague 6 tel:++420-2-3023422 Czech Republic fax:++420-2-3023422
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST