Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Pavel Simek (psimek@pinknet.cz)
Date: 11. 11. 1998, 14:01 CET


>Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily
>100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu.
>Jiri Barborik

Zkusim jednu kacirskou myslenku: nekdy jsem jako uzivatel radsi, kdyz
dostanu 5-kilovy
spam, ktery mi srozumitelne neco nabizi nez kdyz stahnu 15-kilovy banner,
ktery mi oznamuje "Klikni na me a budes v sedmem nebi". Predstavte si
absurdni situaci, ze by takove bannery na webu prevazovaly. Clovek by
kliknul a vzapeti by zjistil, ze ho cilova stranka vubec nezajima
(statistika by ale pekne narustala -- inverzni situace k te, kterou jsem
popisoval ve svem minulem mailu). Cilova stranka by pres svou ubohost mela
slusnou navstevnost, takze na ni umistime banner, nejlepe zase takovy nejaky
podobny, a vsechno se opakuje. Vsichni jsou otraveni, snizuje se duvera v
reklamu jako takovou a jediny, kdo je spokojeny z tohoto "zbytecneho
surfovani" je (vetsinou) SPT Telecom, v techto dnech tak oblibeny. Je to asi
trochu pritazene za vlasy, ale chtel jsem tim jen trosku dokreslit mou snahu
o vetsi serioznost v reklame, s durazem na jeji informacni smysl.

*** Pavel Simek
*** E-mail: pavel.simek@pinknet.cz
*** ICQ: 14898687
*** http://home.pinknet.cz/~psimek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST