>Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily >100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu. >Jiri Barborik Zkusim jednu kacirskou myslenku: nekdy jsem jako uzivatel radsi, kdyz dostanu 5-kilovy spam, ktery mi srozumitelne neco nabizi nez kdyz stahnu 15-kilovy banner, ktery mi oznamuje "Klikni na me a budes v sedmem nebi". Predstavte si absurdni situaci, ze by takove bannery na webu prevazovaly. Clovek by kliknul a vzapeti by zjistil, ze ho cilova stranka vubec nezajima (statistika by ale pekne narustala -- inverzni situace k te, kterou jsem popisoval ve svem minulem mailu). Cilova stranka by pres svou ubohost mela slusnou navstevnost, takze na ni umistime banner, nejlepe zase takovy nejaky podobny, a vsechno se opakuje. Vsichni jsou otraveni, snizuje se duvera v reklamu jako takovou a jediny, kdo je spokojeny z tohoto "zbytecneho surfovani" je (vetsinou) SPT Telecom, v techto dnech tak oblibeny. Je to asi trochu pritazene za vlasy, ale chtel jsem tim jen trosku dokreslit mou snahu o vetsi serioznost v reklame, s durazem na jeji informacni smysl. *** Pavel Simek *** E-mail: pavel.simek@pinknet.cz *** ICQ: 14898687 *** http://home.pinknet.cz/~psimek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST