Pavel Simek wrote: > > >Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily > >100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu. > >Jiri Barborik > > Zkusim jednu kacirskou myslenku: nekdy jsem jako uzivatel radsi, kdyz > dostanu 5-kilovy > spam, ktery mi srozumitelne neco nabizi nez kdyz stahnu 15-kilovy banner, > ktery mi oznamuje "Klikni na me a budes v sedmem nebi". Predstavte si... Myslim, ze problem spamu neni ani tak v tom, ze by vam chodili nevyzadane maily, jako spis to, ze nekdo vydelal penize na tom, ze prodal neco, na cem nema nejmensi zasluhu a krome toho se jedna o osobni udaj - tj. vas email. Pokud prodam misto pro banner na nejake strance, prodavam neco, co mi patri a zaroven jsem investoval nejakou praci (pripadne i penize), abych to vybudoval. -- Michal Krause /\ ICQ: 7665279 /\/ \ email: mike@navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______ NAVRCHOLU.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST