Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Michal Krause (mike@navrcholu.cz)
Date: 11. 11. 1998, 14:15 CET


Pavel Simek wrote:
> 
> >Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily
> >100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu.
> >Jiri Barborik
> 
> Zkusim jednu kacirskou myslenku: nekdy jsem jako uzivatel radsi, kdyz
> dostanu 5-kilovy
> spam, ktery mi srozumitelne neco nabizi nez kdyz stahnu 15-kilovy banner,
> ktery mi oznamuje "Klikni na me a budes v sedmem nebi". Predstavte si...

Myslim, ze problem spamu neni ani tak v tom, ze by vam chodili nevyzadane
maily, jako spis to, ze nekdo vydelal penize na tom, ze prodal neco, na cem
nema nejmensi zasluhu a krome toho se jedna o osobni udaj - tj. vas email.
Pokud prodam misto pro banner na nejake strance, prodavam neco, co mi patri a
zaroven jsem investoval nejakou praci (pripadne i penize), abych to vybudoval.
-- 
Michal Krause                                                       /\
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike@navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST