Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 11. 11. 1998, 15:43 CET


Mike Roskanuk wrote:     
> 
> Navic CTR vetsiny banneru ovlivnuje jeste rozdil
> mezi pracovnim dnem a vikendem - jednak spousta lidi....

Napada me takova myslenka - neni uspesnost banneru o vikendu vyssi?
Vetsina lidi o vikendu nepracuje a browsi pro zabavu. Clovek je tedy
IMHO 'svolnejsi' k nejakemu tomu kliknuti. V tydnu vetsinou neco hleda a
kdyz najde, pokracuje v praci a nema chut odbocovat nekam jinam.

Nebo je to naopak a o vikendu lide nechteji utracet sve impulsy
odbockami z cesty? (za firemni se to browsi)

A nebo je to cele blbost a uspesnost je priblizne stejna?

			Tomas

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \      NEW: http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \
---------------------< NAVRCHOLU podporuje - http://www.bojkot.cz>------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST