Mike Roskanuk wrote: > > Navic CTR vetsiny banneru ovlivnuje jeste rozdil > mezi pracovnim dnem a vikendem - jednak spousta lidi.... Napada me takova myslenka - neni uspesnost banneru o vikendu vyssi? Vetsina lidi o vikendu nepracuje a browsi pro zabavu. Clovek je tedy IMHO 'svolnejsi' k nejakemu tomu kliknuti. V tydnu vetsinou neco hleda a kdyz najde, pokracuje v praci a nema chut odbocovat nekam jinam. Nebo je to naopak a o vikendu lide nechteji utracet sve impulsy odbockami z cesty? (za firemni se to browsi) A nebo je to cele blbost a uspesnost je priblizne stejna? Tomas ----------------------------------/\------------------------------------ Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ NEW: http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ ---------------------< NAVRCHOLU podporuje - http://www.bojkot.cz>------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST