Mike Roskanuk wrote: > > > S drobnym rozdilem, za bannery se, na rozdil od direct mailu = spamu, > > vetsinou musi platit... > > > > Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily > > 100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu. > > > > To je nedorozumeni - nemyslel jsem spam, ale klasicky direct mail, > cili letaky, ktere jsou vytisteny a rozesilany. Aha... Letaky jsou vpodstate taky spam, jenom vseobecne tolerovany. Letak totiz na rozdil od emailoveho spamu vezmete a vyhodite do kose, ten emailovy si pred vyhozenim do "kose" napred musite za vlastni penize investovane do pripojeni vyzvednout... > Pokud jde o spam, o jeho ucinnosti toho moc nevim, ale sveho kreditu No, ona ta ucinost asi nebude velika, ale na druhou stranu spamu se daji rozeslat miliony s minimalnimi naklady. > si priliz vazim na to, abych se k takovym metodam uchyloval > (bez ohledu na ucinnost). Muze to vypadat jako poza, ale > nijak me nelaka objevit se na seznamu spammeru. Jiste... Ale budte klidny, myslim, ze vas tady kvuli tomuto primeru za spammera nikdo nepovazuje. Jiri Barborik -- jiri bj barborik --------------------------------------------------- tel.: +420 603 498292 redigy internet jiri.barborik@redigy.cz nesverova 1 olomouc ----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST