Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Jiri Barborik (jiri.barborik@redigy.cz)
Date: 11. 11. 1998, 16:20 CET


Mike Roskanuk wrote:
> 
> > S drobnym rozdilem, za bannery se, na rozdil od direct mailu = spamu,
> > vetsinou musi platit...
> >
> > Ruzne firmy firmy me dnes a denne presvedcuji, ze nez by si koupily
> > 100 tisic banneru, radeji rozeslou stejne mnozstvi spamu.
> >
> 
> To je nedorozumeni - nemyslel jsem spam, ale klasicky direct mail,
> cili letaky, ktere jsou vytisteny a rozesilany.

Aha... Letaky jsou vpodstate taky spam, jenom vseobecne tolerovany.
Letak totiz na rozdil od emailoveho spamu vezmete a vyhodite do kose,
ten emailovy si pred vyhozenim do "kose" napred musite za vlastni penize 
investovane do pripojeni vyzvednout...


> Pokud jde o spam, o jeho ucinnosti toho moc nevim, ale sveho kreditu

No, ona ta ucinost asi nebude velika, ale na druhou stranu spamu se 
daji rozeslat miliony s minimalnimi naklady.


> si priliz vazim na to, abych se k takovym metodam uchyloval
> (bez ohledu na ucinnost). Muze to vypadat jako poza, ale
> nijak me nelaka objevit se na seznamu spammeru.

Jiste... Ale budte klidny, myslim, ze vas tady kvuli tomuto primeru 
za spammera nikdo nepovazuje.

Jiri Barborik


-- jiri bj barborik ---------------------------------------------------
   tel.: +420 603 498292                             redigy internet  
   jiri.barborik@redigy.cz                       nesverova 1 olomouc  
----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST