Tomas Krause wrote: > Patrick Zandl wrote: > > > > U kampani, kde se firma necha premluvit na investici do vice banneru, je to > > take videt - uspesnost je nekde u 2-4 procent na tech 100 000 impresi, coz > > je docela dobre. U kampani, kde na to inzerent sere, je to videt - ucinnost > > na 100 000 impresi bezi okolo 1 procenta a nekdy i pod. Proto take mame v > > reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden banner na tyden, > > nezarucujeme odezvu. Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz se clovek, ktery > > si koupil internetovou reklamu, diva do vysledku a tam vidi, ze 99,6 procent > > jeho peněz nenašlo odezvu - a dava to za vinu vam. > > A kdyz maj 'papirovej' inzerat tak vedi kulovy o uspesnosti a muzou si > jit stezovat na nadrazi :) A presto papirova reklama porad existuje :-)) ja bych to kolego nevidel tak cerne. Tedka vychazi v nekolika periodikach pekna reklama na tistenou reklamu - jedna s "kolecky po hrnicku" a druha s jakoby utrzenym kuponkem. Slogan kampane se nese v duchu, ze se k tistene reklame muzes kdykoliv vratit. Co je 100% ni pravda. A vyzkumy se delaji i na ucinnost "papirove" inzerce. Bohuzel, aby byl pruzkum 100%ni muselo by se pri prodeji jakehokoliv vyrobku pristoupit k vyslechu kupujicicho :-)) na zaklade ceho tak ucinil ;-)) Uz se mi mockrat stalo (hlavne na cizich serverech, kde to jede treba jeden z 10ti), ze jsem musel porad reloadovat, abych se propracoval k staremu banneru. Kazde medium ma sve pro a proti, idealni je podle me kombinovat a neupinat se jen jednim smerem. A pri inzerovani jinde nez na webu hlavne NEZAPOMINAT na uvedeni URL ! Bohuzel na to firmy hodne casto zapominaji.... Takovy celostrankovy inzerat v MF dnes s uvedenim WWW adresy dela divy - vim o cem mluvim, mam s tim zkusenosti (bohuzel cisla nemuzu prozradit) ale mozna je to i levnejsi zpusob, nez ty bannery :-))) Kolik jste jiz videli firemnich razitek ci faktur, kde by byla WWW adresa ? Stoji to ... nestoji to skoro nic.... stoji to jen premysleni pri vyrobe razitek ci mustru pro fakturu... Web je pro spoustu lidi novinkou a nekteri ani nevedi jak se orientovat a zkousi si adresy, ktere ruzne kolem sebe vidi. Je skoda aby nevideli zrovna tu vasi. Libor Novacek _____________________________________________________ http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz Internet aplikace, prezentace a poradenstvi Multimedialni aplikace & TouchScreens Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST