Re: Tema

From: Libor Novacek (libor.novacek@mail.novacomp.cz)
Date: 09. 09. 1998, 05:12 CEST


Tomas Krause wrote:

> Patrick Zandl wrote:
> >
> > U kampani, kde se firma necha premluvit na investici do vice banneru, je to
> > take videt - uspesnost je nekde u 2-4 procent na tech 100 000 impresi, coz
> > je docela dobre. U kampani, kde na to inzerent sere, je to videt - ucinnost
> > na 100 000 impresi bezi okolo 1 procenta a nekdy i pod. Proto take mame v
> > reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden banner na tyden,
> > nezarucujeme odezvu.  Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz se clovek, ktery
> > si koupil internetovou reklamu, diva do vysledku a tam vidi, ze 99,6 procent
> > jeho peněz nenašlo odezvu - a dava to za vinu vam.
>
> A kdyz maj 'papirovej' inzerat tak vedi kulovy o uspesnosti a muzou si
> jit stezovat na nadrazi :)

A presto papirova reklama porad existuje :-)) ja bych to kolego nevidel tak
cerne. Tedka vychazi v nekolika periodikach pekna reklama na tistenou reklamu
- jedna s "kolecky po hrnicku" a druha s jakoby utrzenym kuponkem.

Slogan kampane se nese v duchu, ze se k tistene reklame muzes kdykoliv vratit.
Co je 100% ni pravda.

A vyzkumy se delaji i na ucinnost "papirove" inzerce. Bohuzel, aby byl
pruzkum 100%ni muselo by se pri prodeji jakehokoliv vyrobku pristoupit k vyslechu
kupujicicho :-)) na zaklade ceho tak ucinil ;-))

Uz se mi mockrat stalo (hlavne na cizich serverech, kde to jede treba jeden z
10ti),
ze jsem musel porad reloadovat, abych se propracoval k staremu banneru.

Kazde medium ma sve pro a proti, idealni je podle me kombinovat a neupinat se
jen jednim smerem. A pri inzerovani jinde nez na webu hlavne NEZAPOMINAT
na uvedeni URL ! Bohuzel na to firmy hodne casto zapominaji....

Takovy celostrankovy inzerat v MF dnes s uvedenim WWW adresy dela divy
- vim o cem mluvim, mam s tim zkusenosti (bohuzel cisla nemuzu prozradit)
ale mozna je to i levnejsi zpusob, nez ty bannery :-)))

Kolik jste jiz videli firemnich razitek ci faktur, kde by byla  WWW adresa ?
Stoji to ... nestoji to skoro nic.... stoji to jen premysleni pri vyrobe razitek
ci mustru pro fakturu...

Web je pro spoustu lidi novinkou a nekteri ani nevedi jak se orientovat a zkousi
si adresy, ktere ruzne kolem sebe vidi. Je skoda aby nevideli zrovna tu vasi.


Libor Novacek
_____________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
 NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
 Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
     Multimedialni aplikace & TouchScreens
       Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
    tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST