Re: Tema

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 08. 09. 1998, 19:56 CEST


Patrick Zandl wrote:
> 
> U kampani, kde se firma necha premluvit na investici do vice banneru, je to
> take videt - uspesnost je nekde u 2-4 procent na tech 100 000 impresi, coz
> je docela dobre. U kampani, kde na to inzerent sere, je to videt - ucinnost
> na 100 000 impresi bezi okolo 1 procenta a nekdy i pod. Proto take mame v
> reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden banner na tyden,
> nezarucujeme odezvu.  Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz se clovek, ktery
> si koupil internetovou reklamu, diva do vysledku a tam vidi, ze 99,6 procent
> jeho penìz nena¹lo odezvu - a dava to za vinu vam.

A kdyz maj 'papirovej' inzerat tak vedi kulovy o uspesnosti a muzou si
jit stezovat na nadrazi :)

Tomas
-- 
                                   /\
----------------------------------/  \----------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /    \  /\
mailto:tom@navrcholu.cz     /  \/      \/  \         Sluzba NAVRCHOLU.cz
http://www.4web.cz/        /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725               /      \    /      \
--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST