Patrick Zandl wrote: > > U kampani, kde se firma necha premluvit na investici do vice banneru, je to > take videt - uspesnost je nekde u 2-4 procent na tech 100 000 impresi, coz > je docela dobre. U kampani, kde na to inzerent sere, je to videt - ucinnost > na 100 000 impresi bezi okolo 1 procenta a nekdy i pod. Proto take mame v > reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden banner na tyden, > nezarucujeme odezvu. Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz se clovek, ktery > si koupil internetovou reklamu, diva do vysledku a tam vidi, ze 99,6 procent > jeho penìz nena¹lo odezvu - a dava to za vinu vam. A kdyz maj 'papirovej' inzerat tak vedi kulovy o uspesnosti a muzou si jit stezovat na nadrazi :) Tomas -- /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \ / \ --------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST