Patrick Zandl wrote:
>
> U kampani, kde se firma necha premluvit na investici do vice banneru, je to
> take videt - uspesnost je nekde u 2-4 procent na tech 100 000 impresi, coz
> je docela dobre. U kampani, kde na to inzerent sere, je to videt - ucinnost
> na 100 000 impresi bezi okolo 1 procenta a nekdy i pod. Proto take mame v
> reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden banner na tyden,
> nezarucujeme odezvu. Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz se clovek, ktery
> si koupil internetovou reklamu, diva do vysledku a tam vidi, ze 99,6 procent
> jeho penìz nena¹lo odezvu - a dava to za vinu vam.
A kdyz maj 'papirovej' inzerat tak vedi kulovy o uspesnosti a muzou si
jit stezovat na nadrazi :)
Tomas
--
/\
----------------------------------/ \----------------------------------
Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\
mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz
http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725 / \ / \
--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST