> Proto take mame v > reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden > banner na tyden, > nezarucujeme odezvu. Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz To je podle mne dost diskutabilni. Kdyz mam papirovou reklamu, tak nevidim na kazdem billboardu, na kazdem letacku, na kazdem inzeratu v novinach neco jineho, ale prave porad dokolecka se omila jedna a ta sama vec, reklamni kampan se vede v jednom duchu, primou jednou cestou. A potencialni zakaznik je umlacen a chycen do tenat prave tim neustalym omilanim presne toho jednoho sameho. Je sice pravda, ze se objevuji i reklamni serialy (at uz paralelni nebo seriove - sorry, ze jsem si vypujcil termin od elektrikaru, ale snad je jasne, co tim myslim), ale podle meho nazoru je jich mensina. A mam pocit, ze i na webu by mohla byt ucinnost kliknuti vyssi, kdyz budu vsude vystavovat jeden reklamni banner. Ze sve vlastni zkusenosti vim, ze poprve si banneru nevsimnu, podruhe si ho prectu a az kdyz me eventualne zaujme, tak pri x-tem zhlednuti neodolam a kliknu na nej. Kdyby se tam pristi tyden objevil misto nej jiny, uplne jiny, tak se proste k tomu kliknuti treba vubec nedostanu. ========================== Petr Slovak Trilog, s.r.o. http://www.trilog.cz e-mail: petr@trilog.cz telefon: 0603 / 501 642 ==========================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST