RE: Tema

From: Petr Slovak (petr@trilog.cz)
Date: 08. 09. 1998, 20:10 CEST


> Proto take mame v
> reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden
> banner na tyden,
> nezarucujeme odezvu.  Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz

To je podle mne dost diskutabilni. Kdyz mam papirovou reklamu, tak
nevidim na kazdem billboardu, na kazdem letacku, na kazdem inzeratu v
novinach neco jineho, ale prave porad dokolecka se omila jedna a ta
sama vec,
reklamni kampan se vede v jednom duchu, primou jednou cestou. A
potencialni zakaznik je umlacen a chycen do tenat prave tim neustalym
omilanim presne toho jednoho sameho.
Je sice pravda, ze se objevuji i reklamni serialy (at uz paralelni
nebo seriove - sorry, ze jsem si vypujcil termin od elektrikaru, ale
snad je jasne, co tim myslim), ale podle meho nazoru je jich mensina.
A mam pocit, ze i na webu by mohla byt ucinnost kliknuti vyssi, kdyz
budu vsude vystavovat jeden reklamni banner. Ze sve vlastni zkusenosti
vim, ze poprve si banneru nevsimnu, podruhe si ho prectu a az kdyz me
eventualne zaujme, tak pri x-tem zhlednuti neodolam a kliknu na nej.
Kdyby se tam pristi tyden objevil misto nej jiny, uplne jiny, tak se
proste k tomu kliknuti treba vubec nedostanu.

==========================
Petr Slovak
Trilog, s.r.o.
http://www.trilog.cz
e-mail: petr@trilog.cz
telefon: 0603 / 501 642
==========================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST