Re: Tema

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 09. 09. 1998, 11:09 CEST


Libor Novacek wrote:
 
> Kazde medium ma sve pro a proti, idealni je podle me kombinovat a neupinat
> se jen jednim smerem.

Presne tak, vetsina velkych firem ma kampan v TV podporenou i v tisku,
radiu atd., ale na web kaslou. A jsme zase zpatky u reklamnich agentur,
meli by konecne pochopit, ze komplet reklamni kampan obsahuje TV, radio,
tisk, a WEB.

> A pri inzerovani jinde nez na webu hlavne NEZAPOMINAT
> na uvedeni URL ! Bohuzel na to firmy hodne casto zapominaji....
> Takovy celostrankovy inzerat v MF dnes s uvedenim WWW adresy dela divy
> - vim o cem mluvim, mam s tim zkusenosti (bohuzel cisla nemuzu prozradit)
> ale mozna je to i levnejsi zpusob, nez ty bannery :-)))

Po pravde receno nerad prepisuji adresu z novin do browseru, to me musi
hodne zaujmout (klik je pohodlnejsi :), ale samozrejme do inzeratu patri
stejne jako adresa, tel., fax, mail.....
 
> Kolik jste jiz videli firemnich razitek ci faktur, kde by byla  WWW adresa ?
> Stoji to ... nestoji to skoro nic.... stoji to jen premysleni pri vyrobe
> razitek ci mustru pro fakturu...

Ten kdo trochu mysli si tam ten udaj da, ne? posuzuji podle sebe :)

Tomas Krause
-- 
                                   /\
----------------------------------/  \----------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /    \  /\
mailto:tom@navrcholu.cz     /  \/      \/  \         Sluzba NAVRCHOLU.cz
http://www.4web.cz/        /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725               /      \    /      \
--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST