Libor Novacek wrote: > Kazde medium ma sve pro a proti, idealni je podle me kombinovat a neupinat > se jen jednim smerem. Presne tak, vetsina velkych firem ma kampan v TV podporenou i v tisku, radiu atd., ale na web kaslou. A jsme zase zpatky u reklamnich agentur, meli by konecne pochopit, ze komplet reklamni kampan obsahuje TV, radio, tisk, a WEB. > A pri inzerovani jinde nez na webu hlavne NEZAPOMINAT > na uvedeni URL ! Bohuzel na to firmy hodne casto zapominaji.... > Takovy celostrankovy inzerat v MF dnes s uvedenim WWW adresy dela divy > - vim o cem mluvim, mam s tim zkusenosti (bohuzel cisla nemuzu prozradit) > ale mozna je to i levnejsi zpusob, nez ty bannery :-))) Po pravde receno nerad prepisuji adresu z novin do browseru, to me musi hodne zaujmout (klik je pohodlnejsi :), ale samozrejme do inzeratu patri stejne jako adresa, tel., fax, mail..... > Kolik jste jiz videli firemnich razitek ci faktur, kde by byla WWW adresa ? > Stoji to ... nestoji to skoro nic.... stoji to jen premysleni pri vyrobe > razitek ci mustru pro fakturu... Ten kdo trochu mysli si tam ten udaj da, ne? posuzuji podle sebe :) Tomas Krause -- /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \ / \ --------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST