Libor Novacek wrote:
> Kazde medium ma sve pro a proti, idealni je podle me kombinovat a neupinat
> se jen jednim smerem.
Presne tak, vetsina velkych firem ma kampan v TV podporenou i v tisku,
radiu atd., ale na web kaslou. A jsme zase zpatky u reklamnich agentur,
meli by konecne pochopit, ze komplet reklamni kampan obsahuje TV, radio,
tisk, a WEB.
> A pri inzerovani jinde nez na webu hlavne NEZAPOMINAT
> na uvedeni URL ! Bohuzel na to firmy hodne casto zapominaji....
> Takovy celostrankovy inzerat v MF dnes s uvedenim WWW adresy dela divy
> - vim o cem mluvim, mam s tim zkusenosti (bohuzel cisla nemuzu prozradit)
> ale mozna je to i levnejsi zpusob, nez ty bannery :-)))
Po pravde receno nerad prepisuji adresu z novin do browseru, to me musi
hodne zaujmout (klik je pohodlnejsi :), ale samozrejme do inzeratu patri
stejne jako adresa, tel., fax, mail.....
> Kolik jste jiz videli firemnich razitek ci faktur, kde by byla WWW adresa ?
> Stoji to ... nestoji to skoro nic.... stoji to jen premysleni pri vyrobe
> razitek ci mustru pro fakturu...
Ten kdo trochu mysli si tam ten udaj da, ne? posuzuji podle sebe :)
Tomas Krause
--
/\
----------------------------------/ \----------------------------------
Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\
mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz
http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725 / \ / \
--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST