-----Původní zpráva----- Od: Radek Špidla, Špidla Data Processing <spidla@spidla.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 8. září 1998 10:13 Předmět: Re: Tema >>Asi by se melo rozlisovat kolik procent je uspesny pro ten ci onen produkt >>ci sluzbu. pokud si vezmu prodej osbnich letadel a uspesnost i byt jen >>0.0001 reklamy kterou mohu mit zcela zdarma diky vymennym bannerum >>popripadne opravdu levne dokoupenim od teze sluzeb tak mam dojem ze je to >>porad "bomba" S tim souhlasim. Ja skutecne radeji sezenu jednoho zakaznika na velkoplosnou televizi za 100 tisic nez 10 zakazniku na walkmana za 1000. > >Nemyslim, ze mas pravdu. Jestlize budes prodavat letadla, budes je i vyrabet >(to znamena budes muset nejak pokryt jak fixni, tak i variablini naklady >vyroby letadel). Predstava, ze prodas jedno letadlo a budes za vodou je >milna (jedine, ze bys ho nekde ukradl). Malokdo v dnesnim svete vyrabi a zaroven prodava koncovemu zakaznikovi. > >V zasade je to tak, ze se pro marketingove kampane uvadi, ze uspesne je >dosahnout 2,2 nasobku trzeb v pomeru k vlozene castce za kampan. Z toho pak >lze pomerne snadno odvodit !uspesnost" No tedy nevim zda bych toto povazoval za uspesnou kampan. Budu pocitat : Stanovim si velmi slusny rabat 30% ( kdo cokoliv na nasem trhu prodava neco co stoji vic nez 5000 Kc asi vi o cem mluvim.) Na kampan vydam 100 000 Kc. "Uspesne" utrzim 220 000 Kc a tim padem vydelam cca 50000 Kc hrubeho. (170 000 + 30% = 221000) Nekolikrat tuto "uspesnou" kampan zopakuji a ........ > >BTW - mimo jine jde i o to, zda chces neco prodat, nebo taky treba jen >nabizet informace levnejsi cestou nez je posta (muj pripad). > > Samozrejme. A nejenom jinou cestou. Jde take o plosny dosah Internetu. Predstava, ze nekdo z Ase prijede nakupovat do Prahy na zaklade jineho media je nesmyslna. A pokud bych dejme tomu rozesilal 50 (prumerna deni navstevnost naseho shopu) cca 100 strankovych barevnych katalogu denne tak by mi asi nestacil ani 500% rabat! >>pokud vsak budu nabizet sluzby - napriklad zpravodajstvi tak mne neuspokoji >>ani 5%. To je muj soukromy nazor. >> >>Elidor >> >> >> >> >>>Jak jsem slibil jednou za cas 'nahodim' tema, aby nam to tady neusnulo. >>>Takze tema dne: Uspesnost banneru >>> >>>Co je uspesna reklamni kampan? Nekde jsem cetl, ze nad 3% je to super, >>>1-3% prumer a pod 0.8 je treba hledat jiny inzertni server. Samozrejme >>>je tu i otazka jestli procento odkliknuti je to prave pro urceni >>>uspesnosti, ale podle me to je ten zakladni rozdil mezi webem a >>>'papirovou reklamou' a prave moznost sledovani uspesnosti kampane by >>>mela pritahovat klienty. >>>Minimalne jako voditko pro porovnani napr. dvou serveru se stejnym >>>bannerem se procentualni vyjadreni hodi. Tezko inzerenta budete >>>presvedcovat, ze sice ma jeho banner uspesnost 0.5%, ale vy jste urcite >>>lepsi nez konkurencni server na kterem ma jeho banner uspesnost 10%. >>> >>>.....a vase nazory? >>> >>>Tomas Krause >>>-- >>> /\ >>>----------------------------------/ \---------------------------------- >>>Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ >>>mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz >>>http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ >>>ICQ:7828725 / \ / \ >>>--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >--- >>> >>> >> >> > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST