> tady je treba zduraznit, ze bezprostredni sled udalosti > hledani-klikani-nakupovani neni zcela standardni model. > Naopak podle statistik > (http://8--0.net/ibits/index.php/blog_a.php/2004/12/15/chovani > _hledajicich_uzivatelu) > se az 85% konverzi uskutecni v jine nez bezprostredni "search session". > > SEM tedy predstavuje jednu z nutnych podminek pro uskutecneni konverze, > ale neni podminkou postacujici a bez onoho "sofistikovaneho marketingu" > zadny obchod neuspejeje. zrovna koukam na Jirkuv blog a mam stale vetsi nutkani chapat konverzni pomer jako celkovy pocet navstevniku LOMENO pocet tech navstevniku, kterym jsme uspokojili informacni potrebu to, ze si nekteri z nich nakoupi, je az druhotny efekt. (kez by to tak nebylo :-((( ) a tudiz konverzni pomer, ktery je popsany ve clanku http://www.marketingovenoviny.cz/index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=2508 bych spise nazyval navratnosti investic do SEM. nekdy mam pocit, ze "SEO/SEM-bublina" uz splaskla :-) hezky den vsem Milan JakelReceived on Tue, 4 Jan 2005 09:41:35 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 09:41 CET