RE: Konverzni pomer

From: Milan Jakel <jakel-list (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 09:41 CET
> tady je treba zduraznit, ze bezprostredni sled udalosti 
> hledani-klikani-nakupovani neni zcela standardni model.
> Naopak podle statistik
> (http://8--0.net/ibits/index.php/blog_a.php/2004/12/15/chovani
> _hledajicich_uzivatelu)
> se az 85% konverzi uskutecni v jine nez bezprostredni "search session".
> 
> SEM tedy predstavuje jednu z nutnych podminek pro uskutecneni konverze, 
> ale neni podminkou postacujici a bez onoho "sofistikovaneho marketingu" 
> zadny obchod neuspejeje.

zrovna koukam na Jirkuv blog a mam stale vetsi nutkani chapat konverzni
pomer jako
celkovy pocet navstevniku LOMENO pocet tech navstevniku, kterym jsme
uspokojili informacni potrebu

to, ze si nekteri z nich nakoupi, je az druhotny efekt. (kez by to tak
nebylo :-((( )

a tudiz konverzni pomer, ktery je popsany ve clanku
http://www.marketingovenoviny.cz/index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=2508 bych
spise nazyval navratnosti investic do SEM.

nekdy mam pocit, ze "SEO/SEM-bublina" uz splaskla :-)

hezky den vsem
Milan Jakel
Received on Tue, 4 Jan 2005 09:41:35 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 09:41 CET