Re: Pánové a dámy, co je to e-mail?

From: Petr Valeš - Hledat.CZ (pvales@hledat.cz)
Date: 26. 06. 2003, 17:01 CEST


O B2B Opt-Inu již uvažujeme dlouhou dobu, budu to brát jako další nakopnutí
tímto směrem.

Nevíte jestli to někdo již v ČR dělá ?

S pozdravem

Petr Valeš
www.hledat.cz - Katalog firem

----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 26, 2003 4:45 PM
Subject: RE: Pánové a dámy, co je to e-mail?


Petr Valeš - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal:

> co když všechno toto podstoupíme (z technického
> hlediska nebude až zas tolik problém) a přesto
> náš zákazník bude spammovat ?

Když mu prodáte adresy firem, které jste na toto riziko
upozornili a když zákazníka jasně o spamu poučíte, tak v tom
problém nevidím. Pokud ale chcete jít ještě dál, zaměřte se na
opt-in email marketing. Sbírejte adresy od lidí, kteří vysloveně
souhlasí se zasíláním reklamních nabídek a prodávejte ty. Ve
světě se to běžně dělá, u nás zatím moc ne, takže získáte náskok
před konkurencí.

Je pravda, že tenhle byznys už tak snadný není. Provozovatel
opt-in listu musí něco nabídnout, aby se byl účastník ochoten
registrovat. Na druhou stranu jsou opt-in listy poměrně drahé,
protože při správné selekci a cílení mají mnohem vyšší účinnost.
Když se kombinují i s nereklamními informacemi, účinnost ještě
víc stoupá. Podívejte se třeba, jak to dělá Internet.com --
rozešlou kvanta reklamy, nikdo je přitom ze spamu nepodezírá a
funguje jim to velmi dobře.

Zdraví,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



----------------------------------------------------------- reklama -----
Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 17:01 CEST