uzitecny spam?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 26. 06. 2003, 04:59 CEST


Ac s Vami ohledne spamu bezvyhradne souhlasim, tady se asi budeme rozchazet.
Predstavte si situaci, kdy rozjizdi mala firma cinnost, a nema tedy na
papirovy direct marketing. Je-li sikovna, tak jde na web a rozesle temer
zadarmo 500 e-mailu vsem potencialnim obchodnim partnerum. Ti jsou v 90%
spokojeni, ze nasli noveho sikovneho dodavatele a zacinajici firmicce tak
pomohl Internet s rozjezdem podnikani. Jak by se vsichni pekari z Cech mohli
ozvat novemu vyrobci peci, kdyz o nem zpocatku nikdo nevi?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Kucera Miroslav" <Miroslav.Kucera@idnes.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2003 4:41 PM
Subject: RE: Re[4]: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se


Ja to vidim tak, ze pokud to clovek chce delat,
tak at se tak rozhodne sam a ozve se te firme.
Firma by proste nemela automaticky predjimat nazor, ze
prodej dane veci ma svobodny obcan zajem.

MK



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 05:01 CEST