Ac s Vami ohledne spamu bezvyhradne souhlasim, tady se asi budeme rozchazet. Predstavte si situaci, kdy rozjizdi mala firma cinnost, a nema tedy na papirovy direct marketing. Je-li sikovna, tak jde na web a rozesle temer zadarmo 500 e-mailu vsem potencialnim obchodnim partnerum. Ti jsou v 90% spokojeni, ze nasli noveho sikovneho dodavatele a zacinajici firmicce tak pomohl Internet s rozjezdem podnikani. Jak by se vsichni pekari z Cech mohli ozvat novemu vyrobci peci, kdyz o nem zpocatku nikdo nevi? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Kucera Miroslav" <Miroslav.Kucera@idnes.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, June 25, 2003 4:41 PM Subject: RE: Re[4]: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se Ja to vidim tak, ze pokud to clovek chce delat, tak at se tak rozhodne sam a ozve se te firme. Firma by proste nemela automaticky predjimat nazor, ze prodej dane veci ma svobodny obcan zajem. MK
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 05:01 CEST