Ja si myslim, ze by to melo probihat opacnym smerem. Tedy kdyz nekdo neco chce, tak pak si ty dodavatele najde sam. A ne ze si dodavatel bude hledat me. Ono to ma i logiku: ja vim co chci, dodavatel, ktery nema o me informace to nevi. On Thu, 26 Jun 2003 04:59:49 +0200, Jarek Jesenský - adresa pro konference wrote: >Ac s Vami ohledne spamu bezvyhradne souhlasim, tady se asi budeme rozchazet. >Predstavte si situaci, kdy rozjizdi mala firma cinnost, a nema tedy na >papirovy direct marketing. Je-li sikovna, tak jde na web a rozesle temer >zadarmo 500 e-mailu vsem potencialnim obchodnim partnerum. Ti jsou v 90% >spokojeni, ze nasli noveho sikovneho dodavatele a zacinajici firmicce tak >pomohl Internet s rozjezdem podnikani. Jak by se vsichni pekari z Cech mohli >ozvat novemu vyrobci peci, kdyz o nem zpocatku nikdo nevi? .
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 07:04 CEST