Dovolim si s Vami polemizovat. 500 obchodnich partneru neni az zas tolik, ze by nebylo mozne je kontaktovat jinym zpusobem nez spamem. Myslim se, ze zacinajici solidni firma si dobre si rozmysli, jestli se uvadet na trh timto kontroverznim zpusobem. Jan Dvorak > ---------- > Odesílatel: Jarek Jesenský - adresa pro konference[SMTP:nokia@logo4u.cz] > Odpovědi: reklama@nawebu.cz > Odesláno: 26. června 2003 4:59 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: uzitecny spam? > > Ac s Vami ohledne spamu bezvyhradne souhlasim, tady se asi budeme > rozchazet. > Predstavte si situaci, kdy rozjizdi mala firma cinnost, a nema tedy na > papirovy direct marketing. Je-li sikovna, tak jde na web a rozesle temer > zadarmo 500 e-mailu vsem potencialnim obchodnim partnerum. Ti jsou v 90% > spokojeni, ze nasli noveho sikovneho dodavatele a zacinajici firmicce tak > pomohl Internet s rozjezdem podnikani. Jak by se vsichni pekari z Cech > mohli > ozvat novemu vyrobci peci, kdyz o nem zpocatku nikdo nevi? > > Jarek Jesenský > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > ----- Original Message ----- > From: "Kucera Miroslav" <Miroslav.Kucera@idnes.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, June 25, 2003 4:41 PM > Subject: RE: Re[4]: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se > > > Ja to vidim tak, ze pokud to clovek chce delat, > tak at se tak rozhodne sam a ozve se te firme. > Firma by proste nemela automaticky predjimat nazor, ze > prodej dane veci ma svobodny obcan zajem. > > MK > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Mame software, ktery potrebujete. http://www.slunecnice.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 06:46 CEST