Reklama pouze ustnim podanim

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 15. 06. 2003, 21:15 CEST


Prime reklamy na zapadni zbozi tu sice videt nebyly, ale sila a hodnota loga
(tedy grafickeho sdeleni) firem ci vyrobku byla i v te dobe velmi ucinna, v
tom s Vami nemohu souhlasit. Jako na neco silneho bez loga si snad vzpomenu
jen na znacky BATA a LUX (neudelali nekde chybu? :-), jinak vse z te doby
mam spojeno s logem (Coca-Cola, Adidas, KISS, Marlboro, ...) a kdo ho tehdy
mel (samolepku na aute, tricko, rucnik, napis na skolni aktovce :-), byl
"king" a prenasel tak ucinne reklamu ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 15, 2003 6:39 PM
Subject: RE: Newlinx - neschvaleny banner


Ti starsi pak mohou zapatrat v pameti a vybavit si mechanismy
sireni vehlasu znamych znacek (Coca Cola, apod.) v CSSR pred
rokem 89, zalozene na pribezich, desitky let tradovanych mezi
lidmi, bez jakekoli podpory grafickych symbolu, ani jinych
jednostranne plynoucich reklamnich sdelenich.

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 21:16 CEST