Prime reklamy na zapadni zbozi tu sice videt nebyly, ale sila a hodnota loga (tedy grafickeho sdeleni) firem ci vyrobku byla i v te dobe velmi ucinna, v tom s Vami nemohu souhlasit. Jako na neco silneho bez loga si snad vzpomenu jen na znacky BATA a LUX (neudelali nekde chybu? :-), jinak vse z te doby mam spojeno s logem (Coca-Cola, Adidas, KISS, Marlboro, ...) a kdo ho tehdy mel (samolepku na aute, tricko, rucnik, napis na skolni aktovce :-), byl "king" a prenasel tak ucinne reklamu ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, June 15, 2003 6:39 PM Subject: RE: Newlinx - neschvaleny banner Ti starsi pak mohou zapatrat v pameti a vybavit si mechanismy sireni vehlasu znamych znacek (Coca Cola, apod.) v CSSR pred rokem 89, zalozene na pribezich, desitky let tradovanych mezi lidmi, bez jakekoli podpory grafickych symbolu, ani jinych jednostranne plynoucich reklamnich sdelenich. Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 21:16 CEST