Jarek Jesenský - adresa pro konference napsal: > vse z te doby mam spojeno s logem (Coca-Cola, > Adidas, KISS, Marlboro, ...) ... Je to mozne. Ja mam spatnou vizualni pamet, takze na mne loga skoro nepusobi. Pripoustim, ze u jinych to asi bude jinak. > ... a kdo ho tehdy mel (samolepku na aute, tricko, > rucnik, napis na skolni aktovce :-), byl "king" > a prenasel tak ucinne reklamu ... nicmene timto jste presne vystihl to, co jsem chtel rici. Ono opravdu nejde o to, zda grafika nebo text, ale o to, zda reklama proudi jednostranne od prodavajiciho ke kupujicimu, nebo zda cirkuluje mezi kupujicimi samovolne. Motorem te cirkulace asi muze byt jak text (pribeh), tak grafika (logo na samolepce), tak jakakoli jina forma. Podstatne je, zda ta forma vyhovuje lidem a prostredi a podporuje tak onu samovolnou cirkulaci. Samolepky, ktere si lze vymenovat se spoluzaky, lepit na tasky a sesity, sbirat a usporadavat do alb, atd. jsou nepochybne vyborna forma adekvatni prostredi a mentalite dane skupiny lidi -- takovy hypertext ceske zakladni skoly sedmdesatych let :-) Vsimnete si, ze s bannery, resp. spis malymi ikonami, se lide na Webu pokouseli udelat neco podobneho (sbirat a vymenovat si je asi jeden ze zakorenenych atavismu), ale s vyjimkou urcitych typu stranek pro mladez to pusobi spis krecovite a dnes uz se to vytraci. Stale je ale tato vymena ikonek jeden s jednim o hodne prirozenejsim prostredkem sireni reklamy na Webu, nez bannery servirovane velkymi reklamnimi systemy. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 23:17 CEST