Re: Reklama Audi na idnes

From: Robert Nemec (rob_list@robertnemec.com)
Date: 05. 06. 2003, 15:12 CEST


Jenze nakupni rozhodnuti nebyvaji cinena jenom na zaklade pocitu. Navic
pocity mohou byt protichudne.

Schvalne jsem sahl po Motivaci lidskeho chovani od Nakonecneho a cervene
jsem si tam kdysi zaskrtl: "Odborna identifikace skutecnych motivu jednani
subjektu patri k nejslozitejsim ukolum klinicke psychologie a vychazi
obvykle z uziti velmi specifickych metod." (s. 31).

Proste to neni jednoduche.

Rob
http://www.robertnemec.com

----- Original Message ----- 
From: "Lukáš Brožek" <brozek@gekon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>; "'Robert Nemec'" <nemec@robertnemec.com>
Sent: Thursday, June 05, 2003 2:40 PM
Subject: RE: Reklama Audi na idnes


>>> Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe.
Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich.

Tak to Vam moc nerozumim. Pokud chcete nekoho donutit ke koupi, musite
ho pozitivne ovlivnit. Pokud ho nastvete jakkoli, i neprijemnou
reklamou, tak ho to ovlivni a podvedome pri dalsim rozhodovani sahne po
konkurencni nabidce.

Dojem (pocit) ovlivnuje koupi a pokud se nechtene pomoci neprijemne
reklamy dostanu pryc ze clanku, ktery ctu, rozhodne nic z te reklamy
kupovat nebudu.

LB



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 15:09 CEST