Jenze nakupni rozhodnuti nebyvaji cinena jenom na zaklade pocitu. Navic pocity mohou byt protichudne. Schvalne jsem sahl po Motivaci lidskeho chovani od Nakonecneho a cervene jsem si tam kdysi zaskrtl: "Odborna identifikace skutecnych motivu jednani subjektu patri k nejslozitejsim ukolum klinicke psychologie a vychazi obvykle z uziti velmi specifickych metod." (s. 31). Proste to neni jednoduche. Rob http://www.robertnemec.com ----- Original Message ----- From: "Lukáš Brožek" <brozek@gekon.cz> To: <reklama@nawebu.cz>; "'Robert Nemec'" <nemec@robertnemec.com> Sent: Thursday, June 05, 2003 2:40 PM Subject: RE: Reklama Audi na idnes >>> Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe. Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich. Tak to Vam moc nerozumim. Pokud chcete nekoho donutit ke koupi, musite ho pozitivne ovlivnit. Pokud ho nastvete jakkoli, i neprijemnou reklamou, tak ho to ovlivni a podvedome pri dalsim rozhodovani sahne po konkurencni nabidce. Dojem (pocit) ovlivnuje koupi a pokud se nechtene pomoci neprijemne reklamy dostanu pryc ze clanku, ktery ctu, rozhodne nic z te reklamy kupovat nebudu. LB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 15:09 CEST