>>> Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe. Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich. Tak to Vam moc nerozumim. Pokud chcete nekoho donutit ke koupi, musite ho pozitivne ovlivnit. Pokud ho nastvete jakkoli, i neprijemnou reklamou, tak ho to ovlivni a podvedome pri dalsim rozhodovani sahne po konkurencni nabidce. Dojem (pocit) ovlivnuje koupi a pokud se nechtene pomoci neprijemne reklamy dostanu pryc ze clanku, ktery ctu, rozhodne nic z te reklamy kupovat nebudu. LB ----- Original Message ----- From: "Tomas Drahokoupil" <tomas.drahokoupil@seznam.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 05, 2003 2:09 PM Subject: Re: Reklama Audi na idnes Nazor "nevadi ze je ta reklama odporna, hlavne ze diky tomu kazdemu uvizne v pameti" se kupodivu sem tam objevuje. Podle me neni primarnim cilem zadavatelu reklamy, aby tato lidem zustala v pameti. Hlavni cil by melo byt, ve spojitosti s jakymi pocity nebo predstavami v te pameti uvizne. Proto nakonec se do reklam davaji blejskavy auta, nadherny zensky, zabery z plaze v Karibiku. Kdyz se v pameti zafixuje misto pocitu ohromeni nebo krasy, pocit nasrani, je takova reklama zadarmo draha. Nekolikerym kliknutim omylem, ktere cloveka dovede k bodu varu, ze si nemuzete precist svuj oblibeny clanek, si do mozku podvedome zafixujete pocit frustrace, rozcileni, apod., ve spojeni s reklamou na Audi. Pak si pujdete vybirat auto, zacnete treba tim ze vedle sebe vylozite reklamni materialy na vozy stejne tridy, a az zrovna budete prohlizet ten s Audi, je velka pravdepodobnost, ze ty pocity se zpetne vynori, obzvlast pokud tam budou "spoustece" pouzite v dotycne reklame (stejne logo, heslo, stejna kreativa,...). Obecne se mi zda, ze velka cast zadavatelu reklamy podcenuje psychologickou stranku. (Vzpominam si, ze pred nejakou dobu me to same prekvapilo i tam, kde by to melo byt naprostou samozrejmosti - pri reklamnich sotech proti drogam a koureni.) -- Tomas Drahokoupil On Thu, 5 Jun 2003 13:31:36 +0200, Robert Nemec wrote: >> Takze ucinnost vidim tak, ze je skoro nulova a zbytek jsou nechtenne >> odklepy. A k tomu peknejch par tisicovek nasranejch lidi... > >Tak skepticky bych nebyl. > >A i kdyby to bylo omylem, lidi to tam dostalo. :-) Na druhou stranu je treba >vzit v potaz, co jsem pred dvema lety tvrdil v clanku "CTR je občas pěkně k >ničemu": http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1425. > >Sice jsem na to neklikl, ale ta reklama je vyrazna, takze me aspon uvizla v >pameti. :-) > >Rob >http://www.robertnemec.com ----------------------------------------------------------- reklama ----- Mame software, ktery potrebujete. http://www.slunecnice.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ ----------------------------------------------------------- reklama ----- Neni jediny prohlizec: http://www.slunecnice.cz/product/Opera7/ ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 14:38 CEST