RE: Reklama Audi na idnes

From: Lukáš Brožek (brozek@gekon.cz)
Date: 05. 06. 2003, 14:40 CEST


>>> Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe.
Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich.

Tak to Vam moc nerozumim. Pokud chcete nekoho donutit ke koupi, musite
ho pozitivne ovlivnit. Pokud ho nastvete jakkoli, i neprijemnou
reklamou, tak ho to ovlivni a podvedome pri dalsim rozhodovani sahne po
konkurencni nabidce.

Dojem (pocit) ovlivnuje koupi a pokud se nechtene pomoci neprijemne
reklamy dostanu pryc ze clanku, ktery ctu, rozhodne nic z te reklamy
kupovat nebudu.

LB

----- Original Message ----- 
From: "Tomas Drahokoupil" <tomas.drahokoupil@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 05, 2003 2:09 PM
Subject: Re: Reklama Audi na idnes


Nazor "nevadi ze je ta reklama odporna, hlavne ze diky tomu kazdemu
uvizne v pameti" se kupodivu sem tam objevuje.

Podle me neni primarnim cilem zadavatelu reklamy, aby tato lidem zustala
v pameti. Hlavni cil by melo byt, ve spojitosti s jakymi pocity nebo
predstavami v te pameti uvizne. Proto nakonec se do reklam davaji
blejskavy auta, nadherny zensky, zabery z plaze v Karibiku. Kdyz se v
pameti zafixuje misto pocitu ohromeni nebo krasy, pocit nasrani, je
takova reklama zadarmo draha.

Nekolikerym kliknutim omylem, ktere cloveka dovede k bodu varu, ze si
nemuzete precist svuj oblibeny clanek, si do mozku podvedome zafixujete
pocit frustrace, rozcileni, apod., ve spojeni s reklamou na Audi. Pak si
pujdete vybirat auto, zacnete treba tim ze vedle sebe vylozite reklamni
materialy na vozy stejne tridy, a az zrovna budete prohlizet ten s Audi,
je velka pravdepodobnost, ze ty pocity se zpetne vynori, obzvlast pokud
tam budou "spoustece" pouzite v dotycne reklame (stejne logo, heslo,
stejna kreativa,...).

Obecne se mi zda, ze velka cast zadavatelu reklamy podcenuje
psychologickou stranku. (Vzpominam si, ze pred nejakou dobu me to same
prekvapilo i tam, kde by to melo byt naprostou samozrejmosti - pri
reklamnich sotech proti drogam a koureni.)

--
Tomas Drahokoupil


On Thu, 5 Jun 2003 13:31:36 +0200, Robert Nemec wrote:
>> Takze ucinnost vidim tak, ze je skoro nulova a zbytek jsou nechtenne 
>> odklepy. A k tomu peknejch par tisicovek nasranejch
lidi...
>
>Tak skepticky bych nebyl.
>
>A i kdyby to bylo omylem, lidi to tam dostalo. :-) Na druhou stranu
je treba
>vzit v potaz, co jsem pred dvema lety tvrdil v clanku "CTR je občas
pěkně k
>ničemu": http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1425.
>
>Sice jsem na to neklikl, ale ta reklama je vyrazna, takze me aspon
uvizla v
>pameti. :-)
>
>Rob
>http://www.robertnemec.com



----------------------------------------------------------- reklama
----- Mame software, ktery potrebujete. http://www.slunecnice.cz
------------------------------------------------------------------------
-

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



----------------------------------------------------------- reklama
----- Neni jediny prohlizec: http://www.slunecnice.cz/product/Opera7/
------------------------------------------------------------------------
-

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 14:38 CEST