On Thu, 5 Jun 2003 14:33:07 +0200, Robert Nemec wrote: >Hlavnim cilem zadavatelu reklamy je zisk (existuji drobne vyjimky), nic >jineho. S tim samozrejme souhlasim. I kdyz o drobnych vyjimkach by urcite slo napsat nekolik stranek, a jednu z hlavnich roli by tam asi hrala postava zadavatele. >Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe. Samotny akt koupe, ke kteremu dojde na zaklade ....... ??? pocitu??? (samozrejme, nejen jich...) Kolikrat jste nakoupil nekde jenom proto, ze vam byla sympaticka prodavacka. atd.atd. Netvrdim ze pocity jsou jediny "stavebni kamen". > Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich. Presne tak. Tomas Drahokoupil
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 20:39 CEST